۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۲۸

روسای ستاد ۳ نامزد ریاست جمهوری در آذربایجان غربی معرفی شدند

روسای ستاد ۳ نامزد ریاست جمهوری در آذربایجان غربی معرفی شدند

ارومیه - روسای ستاد سه نامزد ریاست جمهوری محمدباقر قالیباف، مسعود پزشکیان و سعید جلیلی امروز پنجشنبه در آذربایجان غربی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عضو شورای شهر ارومیه به عنوان رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی «محمدباقر قالیباف» در استان آذربایجان‌غربی معرفی شد.

برنامه‌های انتخاباتی و تبلیغاتی محمدباقر قالیباف در آذربایجان‌غربی برای حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با معرفی «محمد خلیل‌پور» به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی این نامزد وارد فرآیند اجرایی شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خلیل‌پور که با حکم حمزه صفربیگی دبیر شورای هماهنگی ستادهای مردمی قالیباف در کشور مسئولیت ستاد انتخاباتی این نامزد در آذربایجان‌غربی را بر عهده گرفت، هم‌اکنون عضو شورای شهر ارومیه است.

وی دکتری زبان ادبیات فارسی از دانشگاه ارومیه دارد و سه دوره به عنوان نماینده مردم در صحن شورای شهر را در کارنامه اجرایی‌اش دارد.

«علیرضا رادفر» رئیس ستاد مسعود پزشکیان در آذربایجان‌غربی شد

«علیرضا رادفر» با حکم رئیس ستاد مرکزی انتخابات مسعود پزشکیان، به عنوان رئیس ستاد این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در آذربایجان‌غربی منصوب شد.

علی عبدالعلی‌زاده رئیس ستاد مرکزی انتخابات مسعود پزشکیان در حکمی علیرضا رادفر را به عنوان «رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان‌غربی» منصوب کرد.

رادفر از مدرسین دانشگاهی استان آذربایجان‌غربی است که در کارنامه فعالیت‌های وی در دولت‌های گذشته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی و فرمانداری ماکو، سلماس و شاهین‌دژ دیده می‌شود.

«خرم نیا» به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در آذربایجان‌غربی معرفی شد

سردار مسعود خرم‌نیا به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در آذربایجان‌غربی معرفی شد.

برنامه‌های انتخاباتی و تبلیغاتی سعید جلیلی در آذربایجان‌غربی برای حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با معرفی «مسعود خرم‌نیا» و همچنین برخی دیگر از اعضای ستاد او در استان آغاز شد.

خرم‌نیا سیاستمدار اصولگرای آذربایجان‌غربی و دانش آموخته مقطع دکترای مدیریت است.

وی، فرماندهی انتظامی استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی و کردستان به همراه فرماندهی گردان نبی اکرم (ص) در دوران دفاع مقدس را در کارنامه خود دارد.

شورای نگهبان، اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 6135790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha