۲۵ خرداد ۱۴۰۳، ۶:۴۵

معاون فرماندار کرمانشاه خبر داد؛

تسریع آبرسانی و رفع تنش آبی ماهیدشت و فیروزآباد

تسریع آبرسانی و رفع تنش آبی ماهیدشت و فیروزآباد

کرمانشاه- معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار کرمانشاه از لزوم تسریع طرح آبرسانی و رفع تنش آبی ماهیدشت و فیروزآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان خسروی صبح جمعه در نخستین جلسه هم اندیشی آب شرب شهرستان کرمانشاه با محوریت بررسی و رفع مشکلات آبرسانی ماهیدشت و فیروزآباد که در سالن جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: انشعابات غیرمجاز در این شهرستان جمع‌آوری می‌شود.

وی افزود: با توجه به شکستگی خطوط اصلی انتقال آب روستایی بخش‌های ماهیدشت و فیروزآباد و نیاز روستاییان به آب سالم، مقرر شد شرکت آبفای این شهرستان در کوتاه‌ترین زمان نسبت به برطرف کردن مشکلات این بخش‌ها اقدام کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کرمانشاه گفت: به دلیل پیش بینی برای گرمای شدید طی تابستان سال جاری، روستاییان دچار تنش آبی خواهند شد لذا در حال مذاکره با دستگاه‌های ذیربط در زمینه آبرسانی به موقع هستیم.

خسروی ادامه داد: مجتمع‌های بزرگ تجاری و دامپروری در مسیر انتقال آب به روستاهای مطبوع با آبرسانی سیار نسبت به رفع مشکلات آنها همکاری لازم را خواهند داشت.

وی تاکید کرد: با توجه به مهاجرت معکوس به روستاها و افزوده شدن خانوار به این روستاها و نیز دامپروری در بخش‌های ماهیدشت و فیروزآباد، آبرسانی به تنهایی پاسخگو نیست و باید خدمات بیشتری به این بخش‌ها ارائه شود.

به گفته خسروی، در بخش فیروزآباد تمهیداتی در خصوص آبرسانی و رفع مشکلات این حوزه در اسرع وقت و با مساعدت مجتمع آبرسانی امام علی (ع) و شرکت آبفای شهرستان کرمانشاه انجام خواهد شد.

کد خبر 6135819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha