۲۵ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۴

رییس ستاد انتخابات استان سمنان:

تجهیزات ۶۹۵ شعبه اخذ رای در استان سمنان امتحان شد

تجهیزات ۶۹۵ شعبه اخذ رای در استان سمنان امتحان شد

سمنان- رییس ستاد انتخابات سمنان با بیان اینکه ۶۹۵ شعبه اخذ رأی تاکنون برای این استان ثبت شده است، گفت: این شعب مورد تست تجهیزات قرار گرفته است.

فرج الله شوشتری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه پس از اعلام شورای نگهبان و مشخص شدن نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری رقابت انتخاباتی و تبلیغات آغاز شده است، تاکید کرد: تمام زیرساخت‌های مورد نیاز برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان سمنان مهیا شده است.

وی افزود: از مردم استان سمنان خواهش داریم که همراهی و هماهنگی خوبی را با عوامل اجرایی ستاد انتخابات داشته و شرایط بهتری را برای روز انتخابات فراهم سازیم تا بتوانیم انتخابات پرشوری را داشته باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه هیچ مشکلی در ستادهای اجرایی انتخابات در سراسر استان سمنان وجود ندارد و همه فرایند ها به خوبی در حال اجرا است، ابراز کرد: ۶۹۵ شعبه اخذ رأی تاکنون برای استان سمنان ثبت شده است.

شوشتری از آزمایش همه این شعب برای بهبود عملکرد در روز انتخابات خبر داد و ابراز کرد: ارتباط همه این شعب برقرار است و مشکل ارتباطی و اینترنت نداریم.

وی با بیان اینکه مسائلی که امکان دارد مشکل زا باشد مانند اینترنت و برق شعب مورد بررسی قرار گرفته و جایگزین‌هایی برای همه آنها دیده شده است، تاکید کرد: جای نگرانی در هیچ حوزه‌ای در زمینه رأی گیری روز هشتم مرداد ماه در استان وجود ندارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه مطمئن هستیم که رأی گیری در بهترین شرایط ممکن برگزار خواهد شد، ابراز کرد: مردم در روز اخذ رأی در آرامش و در کمال اطمینان می‌توانند رأی خود را به صندوق بیاندازند.

شوشتری همچنین گفت: تاکنون ستاد انتخابات استان سمنان چهار نشست را برگزار کرده و در آخرین آنها که روز قبل برگزار شد نسبت به آموزش اعضای جدید تصمیم‌گیری شده است.

کد خبر 6135885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha