۲۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۳

امام جمعه پارس آباد:

مشارکت حداکثری در انتخابات برای حفظ نظام واجب است

مشارکت حداکثری در انتخابات برای حفظ نظام واجب است

پارس آباد- امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: شرکت حداکثری در انتخابات برای اقتدار نظام از اوجب واجبات است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پارس آباد که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات برای حفظ نظام از اوجب واجبات است، اظهار کرد: مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات هشتم تیرماه، زمینه‌ساز تداوم راه و اقدامات مؤثر و سازنده شهید جمهور است.

وی گفت: امت ولایی و انقلابی ایران اسلامی با انتخاب فرد اصلح موجبات آسودگی خاطر ولی فقیه زمان و شادی روح رئیس جمهور شهید را فراهم خواهند نمود.

امام جمعه شهرستان پارس آباد با تاکید بر ترویج پرداخت زکات افزود: پرداخت زکات موجب برکت عمر و مال و گشایش در زندگی فقرا و نیازمندان می‌شود و کشاورزان پرداخت زکات را در اولویت قرار دهند.

خطیب جمعه پارس آباد با اشاره به اینکه مردم در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند، عنوان کرد: صرفه‌جویی در مصرف آب و برق ضروری است و با پرهیز از مصرف بیهوده، امکان استفاده از آب و برق را برای سایر شهروندان خود فراهم نمائیم.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به اینکه «عید قربان» نماد وحدت و اطاعت و نزدیکی به خداوند متعال است، افزود: قربانی کردن سنت پیامبر (ص) بوده و به قدری فضیلت دارد که با ریختن اولین قطره خون قربانی به زمین، گناهان صاحب قربانی بخشیده می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به فقرا و نیازمندان در روز عید قربان بیان کرد: روز عید قربان به مردم نیازمند کمک کنیم تا آن‌ها نیز طعم شیرین عید قربان را احساس کنند.

کد خبر 6136090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha