۲۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۷

امام جمعه اصفهان:

کاندیدایی که کارایی بیشتری دارد انتخاب کنید

کاندیدایی که کارایی بیشتری دارد انتخاب کنید

اصفهان- امام جمعه اصفهان گفت: باید فردی را انتخاب کنیم که در بین این نامزدها از کارآیی بیشتری برخوردار است و کارنامه عملکرد بهتری نسبت به بقیه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: شورای نگهبان طبق قوانین صلاحیت ۶ نامزد را برای انتخابات تأیید کرده است، باید فردی را انتخاب کنیم که در بین این نامزدها از کارآیی بیشتری برخوردار است و کارنامه عملکرد بهتری نسبت به بقیه داشته باشد.

وی با بیان اینکه دشمنان با مشارکت مردم در انتخابات مأیوس خواهند شد، افزود: امیدواریم خداوند بصیرت و هوشیاری لازم را برای انتخاب نامزد اصلح به ما عطا کند.

امام جمعه اصفهان با سفارش به رعایت تقوای الهی بیان کرد: حضرت علی (ع) می‌فرمایند تقوا در انسان مانند قلعه‌ای است که انسان را از نفوذ هرگونه وسوسه شیطان حفظ می‌کند.

طباطبایی‌نژاد ابراز امیدواری کرد: به نحوی تقوای الهی را پیشه کنیم که هیچ وسوسه‌ای به ما نفوذ نکند.

وی خاطرنشان کرد: باید توجه داشته باشیم که خداوند ناظر تمامی اعمال ما است و مراقب اعمال خود باشیم، ضرورت دارد توجه ویژه‌ای به رفتار زبان داشته باشیم و مراقب بود گناهانی از جمله غیبت، دروغ، تهمت از انسان سر نزند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تاکید کرد: فاش کردن عیب دیگران گناهی است که موجب آبروریزی بقیه می‌شود، زیرا یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های خداوند ستارالعیوب است، نباید به غیبت و بدگویی اعتنا کرد.

طباطبایی‌نژاد با تسلیت سالروز شهادت امام محمدباقر (ع) و بیان روایتی از آن امام همام گفت: آن حضرت در پیامی به شیعیان می‌فرمایند، ما هیچ خویشاوندی با خداوند و همچنین هیچ حجتی علیه خدا نداریم تنها اطاعت از خداوند موجب محبت الهی نسبت به ما است، هرکدام از شما بندگان مطیع خداوند باشید ولایت ما اهل بیت (ع) برای شما سودمند است.

کد خبر 6136120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha