۲۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۹

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

ضرورت رعایت اخلاق در فرآیند انتخابات/ نامزدها دشمن شادکن نباشند

ضرورت رعایت اخلاق در فرآیند انتخابات/ نامزدها دشمن شادکن نباشند

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه اخلاق مداری در تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری مورد تاکید است، گفت: نامزدها در مناظرات و تبلیغات دشمن شاد کن نشوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای امام علی (ع) بابیان اینکه تخریب نامزدها در فضای مجازی دور از اخلاق اسلامی است، ابراز کرد: انتظار می‌رود نامزدها دور از تخریب رقیب که به اصل نظام ضربه بزند به تشریح برنامه‌های خود بپردازند.

وی بابیان اینکه اخلاق مداری باید مورد تاکید نامزدها و حامیان آنها باشد، افزود: نامزدها باید مراقب باشند تا در گفته‌های خود دشمن شاد کن نشوند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه نامزدها باید به یکدیگر احترام بگذارند، ابراز کرد: هواداران و نامزدها باید بدانند در صورت عدم کسب اکثریت آرا به وظیفه خود عمل کرده و در پیشگاه مردم سربلند بیرون آمدند.

مطیعی بابیان اینکه از بین نامزدها یک نفر به عنوان اصلح انتخاب خواهد شد، تصریح کرد: مردم و هواداران باید پس از انتخابات تعصب، سلیقه و رقابت را کنار گذاشته و رئیس جمهور چهاردهم را در اداره کشور یاری دهند.

وی افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اقتدار نظام را در عرصه بین‌المللی تقویت و همبستگی داخلی را افزایش خواهد داد و مقبولیت نظام را ارتقا می‌بخشد لذا شرکت در این دوره بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار مهر، شهید امیر عبدالهیان، لزوم صرفه‌جویی در مصرف انرژی، سالروز شهادت شهید مصطفی چمران، مراسم حج و برائت از مشرکان مهمترین موضوعات مطرحی از تریبون نماز جمعه این هفته سمنان بود.

کد خبر 6136177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha