۲۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۳

امام جمعه خلیل آباد:

محور کار در انتخابات باید اخلاق باشد

محور کار در انتخابات باید اخلاق باشد

خلیل آباد- امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه محور کار در انتخابات باید اخلاق باشد، گفت: نامزدها باید مثل شهید آیت الله رییسی اخلاق را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی دستجردی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان خلیل آباد با گرامیداشت سالروز شهادت امام باقر (ع) به زندگی این امام همام پرداخت و اظهار کرد: از آنجا که در آستانه دهه امامت و ولایت قرار داریم برنامه‌های مختلفی در شهرستان در زمینه فرهنگی تدارک دیده شده است که نصب پرچم بر سر درب منازل و فروشگاههای شهرستان از جمله برنامه‌های این ستاد است که امیدوارم همگی در این اجرای این مهم تلاش کنند.

امام جمعه خلیل آباد به برگزاری انتخابات پیش رو در هشتم تیر ماه اشاره کرد و افزود: مردم در هشتم تیرماه تیر خلاصی را در ادامه حضور باشکوه در تشییع شهدای خدمت بر پیکره دشمنان وارد کنند.

وی با قدردانی از مردمی که با حضور در تشییع پیکرهای شهیدان خدمت، این امواج انسانی و صحنه‌های بسیار جذاب را رقم زدند افزود: مردم بزرگوار در تهران، قم، تبریز، مشهد و بیرجند یک صحنه بسیار بزرگی از همبستگی ملی، ایمانی و انقلابی را به وجود آوردند.

دستجردی گفت: نخستین دستاورد این دو اتفاق بزرگ، انسجام داخلی و به نمایش درآمدن یک صحنه تازه از همبستگی ایمانی، ملی و انقلابی بود.

امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه تبلیغات صدا و سیما برای نامزدها در این روزها جای تقدیر دارد افزود: مردم باید رئیس جمهوری با اخلاق و مردمی انتخاب کنند، رئیس جمهوری که سبب رضایت و خرسندی مردم و دل رهبری شود.

وی با اشاره به نقش رئیس جمهور در مدیریت و اداره کشور گفت: نقش قوه مجریه در باز کردن گره مشکلات، ایجاد پیشرفت در جامعه، مدیریت بودجه و پیگیری مشکلات مردم کلیدی است و در ایران کسی که بیشترین نقش را در این باره دارد، رئیس جمهور است از این رو انتخابات پیش رو بسیار با اهمیت است.

دستجردی با تجلیل از مقام شهید رئیسی و دیگر شهدای خدمت و شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: در دولت شهید رئیسی اقدامات مؤثری در حوزه زیربنایی انجام شد و در انتهای روزهای شیرین مسائل اقتصادی بودیم که این اتفاق، رئیس جمهور پر تلاش را از ما گرفت.

امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه محور کار در انتخابات باید اخلاق باشد گفت: نامزدها باید مثل آیت الله رئیسی اخلاق را رعایت کنند، طرفداران نامزدهای ریاست جمهوری نیز باید تلاش کنند تا در فعالیت‌های انتخاباتی، اخلاق و اجتناب از توهین و تخریب رعایت شود.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: طرفداران نامزدهای انتخاباتی باید مردم را به حضور در پای صندوق‌های رأی و مشارکت در انتخابات فرا بخوانند.

کد خبر 6136219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha