۲۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۵۲

رحیمی تشریح کرد؛

جزییات پرداخت فوق‌العاده خاص به کارکنان نظام سلامت

جزییات پرداخت فوق‌العاده خاص به کارکنان نظام سلامت

معاون وزیر بهداشت، با اشاره به ابلاغ قانون ترمیم حقوق کارکنان نظام سلامت، گفت: پرداخت فوق‌العاده خاص به تمامی رسته‌های کارکنان نظام سلامت تعلق می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز رحیمی، با اشاره به تلاش وزارت بهداشت برای بهبود معیشت کارکنان نظام سلامت از ابتدای دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: دو مطالبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت و اصلاح مبلغ اضافه‌کار با دستور مقام عالی وزارت برای اجرا، در سطوح مختلف وزارت متبوع، مجلس شورای اسلامی و دولت مورد پیگیری‌های مستمر قرار گرفت.

وی، مسیر تحقق این مطالبات را پرتلاطم عنوان کرد و افزود: موضوع فوق‌العاده خاص با تلاش‌های فراوان، نظر موافق دولت و مجلس شورای اسلامی به مقدار ۱۰ هزار میلیارد تومان از محل اعتبارات هزینه‌ای و اختصاصی وزارت بهداشت تصویب شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ادامه داد: مجمع تشخیص مصلحت نظام با موضوع فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت در قالب ترمیم حقوق و بدون درج در احکام کارگزینی موافقت کرده که با تلاش‌های وزارت بهداشت درج این ردیف در احکام کارگزینی از سال آینده محقق خواهد شد.

رحیمی با تأکید بر اینکه خاص‌تر از کارکنان نظام سلامت برای دریافت فوق‌العاده خاص وجود ندارد، افزود: با تلاش وزارت بهداشت و با توجه به حساسیت‌های شغلی، پرداخت فوق‌العاده خاص به تمامی رسته‌های کارکنان نظام سلامت تعلق می‌گیرد.

وی از ابلاغ قانون ترمیم حقوق کارکنان نظام سلامت توسط دولت به وزارت بهداشت در روزهای اخیر خبر داد و گفت: آئین‌نامه ساده و شفافی توسط وزارت بهداشت برای فوق‌العاده خاص تدوین شده که در هفته آینده به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ خواهد شد و اجرای آن بلافاصله آغاز خواهد شد

کد خبر 6136250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha