۲۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۲۵

امام جمعه قروه:

مردم با بصیرت و آگاهی در انتخابات شرکت کنند

مردم با بصیرت و آگاهی در انتخابات شرکت کنند

قروه- امام جمعه قروه گفت: انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است و لازم است تا مردم با بصیرت و آگاهی در این صحنه سیاسی حضور پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عابدین رستمی در خطبه نماز جمعه ضمن دعوت مردم به تقوا و خدا پرستی اظهار کرد: تقوا یعنی بنده خدا گوش به فرمان خداوند باشد و این اساس تقوا است و همه انسان‌ها باید حول این محور بچرخند.

وی ضمن تسلیت شهادت امام محمد باقر (ع) افزود: دوره زندگی این امام جز دوره‌های بسیار مهم تاریخی است.

حجت الاسلام رستمی همچنین ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی عنوان کرد: باید این هفته با به سربازان امنیت غذایی در جامعه تبریک گفت و از زحمات این قشر تقدیر کرد.

وی افزود: پس از دوران طاغوت و پیش از آن جهاد سازندگی مورد توجه بود و موجب توسعه و پیشرفت کشور شد و برکات زیادی برای مردم به همراه داشت.

وی ادامه داد: انتخابات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و تنور انتخابات روز به روز در حال داغ شدن است.

امام جمعه قروه عنوان کرد: دو راهبرد برای انتخابات از سوی امامین انقلاب مطرح است یکی مشارکت حداکثری در انتخابات و یکی هم پایبندی به قانون است.

وی اضافه کرد: همواره دو طیف در انتخابات وجود دارند یکی طیفی که به دنبال مهندسی انتخابات هستند و اعتقاد دارند که کاندید مورد نظر آنها باید انتخاب شود و رهبر معظم انقلاب هم به اخلاق مداری در انتخابات تاکید دارند.

وی تاکید کرد: طبق فرمایش رهبر صحنه انتخابات صحنه عزت و حماسه آیت پ این عزت و حماسه در دنیا باید به نمایش در بیاید.

امام جمعه قروه در بخش دیگر سخنان خود عنوان کرد: یک طیف دیگر هم کسانی هستند که به دنبال تحریم انتخابات هستند و می‌بینند که طیف این افراد رأی نمی‌آورد به دنبال تحریم انتخابات هستند.

وی خاطر نشان کرد: انتخابات در ایران یک بنیان بصیرتی محکمی می‌خواهد و از اهمیت زیادی برخوردار است و لازم است به مسی رأی دهیم که همانند شهید رئیسی باشد.

کد خبر 6136282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha