۲۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۵۹

استاندار کرمانشاه عنوان کرد؛

تصویب اعتبار ۷۱۳میلیارد تومان برای آماده‌سازی مرز خسروی در اربعین

تصویب اعتبار ۷۱۳میلیارد تومان برای آماده‌سازی مرز خسروی در اربعین

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه از تصویب تامین اعتبار ۷۱۳ میلیارد تومانی برای آماده سازی مرز خسروی در اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد طیب صحرایی بعد از ظهر جمعه در جلسه ستاد اربعین استان کرمانشاه که با حضور رئیس ستاد اربعین در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به بررسی پروژه‌های اولویت دار اربعین در مرز خسروی و نیاز سنجی مسئولین به لحاظ میزان اعتبارات مورد نیاز در مجموع ۷۱۳.۵ میلیارد تومان اعتبار برای استان در ایام اربعین نیاز است.

وی با اشاره به اینکه مرز خسروی در استان کرمانشاه برای زوار اربعین مرز با اهمیت و پر ترددی است، افزود: از این رو بر اساس اعتبار مصوب شده در جلسه سه ساعته با حضور رئیس ستاد اربعین از مجموع ۷۱۳.۵ میلیارد تومان ۲۷۰ میلیارد تومان آن توسط ستاد مرکزی اربعین و ۴۰۰ میلیارد تومان دیگر آن بر عهده سازمان شهرداری‌ها خواهد بود.

استاندار کرمانشاه همچنین به اهمیت راه اندازی شبکه فاضلاب در مرز خسروی تاکید داشت و تصریح کرد: از این رو بر اساس تعهد شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه برای راه اندازی این شبکه ۳۰ میلیارد تومان مورد نیاز بوده که از سوی وزارت نیرو تأمین خواهد شد.

صحرایی خاطر نشان کرد: راه‌اندازی سردخانه و زیرساخت‌های آب در مرز خسروی ۱۰ میلیارد تومان و راه‌اندازی کارخانه یخ ۳.۵ میلیارد تومان نیاز است که در این جلسه مصوب و تأمین خواهد شد.

کد خبر 6136320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha