۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۲۳

نیمه نهایی جام حذفی؛

لبه پرتگاه دو مرد اروپایی در اصفهان/ محرم به دنبال خلق شگفتی

لبه پرتگاه دو مرد اروپایی در اصفهان/ محرم به دنبال خلق شگفتی

مرحله نیمه نهایی جام حذفی در حالی امروز پیگیری می شود که دو مربی گل گهر و سپاهان در صورت شکست ممکن است کار خود را در این دو باشگاه از دست دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور امروز شنبه ۲۶ خرداد با انجام دو بازی پیگیری می‌شود تا تکلیف تیم‌های راه یافته به دیدار پایانی مشخص شود. در اولین بازی تیم‌های سپاهان و گل گهر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان رو در روی هم قرار می‌گیرند. این بازی نخستین مصاف دو تیم در ادوار برگزاری رقابت‌های جام حذفی است و در ۱۰ دیدار گذشته رو در روی دو تیم، ۶ پیروزی از آن سپاهان بود و دو بازی هم با برتری گل گهر به پایان رسیده و در دو بازی هم نتیجه تساوی به دست آمده است.

این دو تیم در فصل بیست و سوم هم دو بار به مصاف هم رفتند که در بازی رفت که در سیرجان برگزار شد شاگردان «مارینوس اوزونیدیس» موفق شدند میهمان خود را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهند و در بازی برگشت شاگردان «ژوزه مورایس» شکست بازی رفت را جبران کردند و نتیجه با برتری دو بر صفر سپاهان به اتمام رسید. قرارداد سرمربی یونانی گل گهر تا پایان فصل اعتبار داشت که با توجه به صعود گل گهر به نیمه نهایی جام حذفی، در صورت نتیجه گرفتن این تیم، به احتمال زیاد اوزونیدیس سال آینده نیز هدایت گل گهر را بر عهده خواهد داشت و در طرف مقابل، مورایس با وجود اینکه یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد اما احتمال دارد در صورت عدم نتیجه در جام حذفی مدیران این باشگاه دست به تغییر در کادرفنی تیم خود بزنند.

گل گهر با شکست هوادار و سپاهان با شکست ملوان جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کرده‌اند و باید دید در این بازی کدام تیم می‌تواند به دیدار پایانی راه یابد. رضا اسدی به دلیل مصدومیت به احتمال فراوان بازی را از دست می‌دهد و در گل‌گهر نیز روبرتو تورس، وینگر خطرناک این تیم که پس از پایان لیگ از ایران رفت و حاضر به بازگشت به تمرینات گل‌گهر نشد غایب بزرگ این دیدار خواهد بود. این بازی از ساعت ۱۹:۴۵ برگزار می‌شود.

لبه پرتگاه دو مرد اروپایی در اصفهان/ محرم به دنبال خلق شگفتی

آلومینیوم - مس رفسنجان

دو تیم آلومینیوم و مس رفسنجان موفق شدند در این دوره از مسابقات جام حذفی به ترتیب پرسپولیس و استقلال تهران را شکست دهند و سرخابی‌های پایتخت را حذف کردند. در ۱۰ دیدار رو در روی گذشته دو تیم، دو پیروزی سهم آلومینیوم بوده و ۳ بار هم مس رفسنجان با پیروزی از زمین بازی خارج شده است و ۵ دیدار هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در دو دیدار رفت و برگشت فصل بیست و سوم لیگ برتر مس رفسنجان موفق شد هر دو بازی را با پیروزی به پایان برساند تا آلومینیوم نتواند در لیگ برتر برابر مس امتیازی را کسب کند و حالا شاگردان مجتبی حسینی این فرصت را دارند تا انتقام شکست‌های لیگ برتر را از مس بگیرند.

محمد نژادمهدی و سعید واسعی دو بازیکن مصدوم مس در مسابقه پایانی لیگ مقابل پرسپولیس به تمرین نارنجی‌پوشان بازگشتند و مشکلی برای حضور در ادامه رقابت‌های جام حذفی نخواهند داشت. بر این اساس شاگردان محرم نویدکیا در این دیدار تنها حامد لک و مهدی ترکمان را به همراه نخواهند داشت. این بازی از ساعت ۲۰ و در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک برگزار می‌شود.

برنامه و اسامی داوران این دیدارها به شرح زیر است:

* آلومینیوم اراک- مس رفسنجان

داور: وحید کاظمی کمک‌ها- حسن ظهیری، امیر محمد داودزاده و مهرداد خسروی ناظر: حسین نجاتی ناظر ویژه: علی خسروی

* سپاهان اصفهان- گل‌گهر سیرجان

داور: موعود بنیادی فرد کمک‌ها: علیرضا ایلدرم، قهرمان نجفی، وحید زمانی ناظر: حیدر شکور

کد خبر 6136406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha