۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۲۰

بهبود روند فعالیت کمیته‌های موتور اندرو و تریال در کشور

بهبود روند فعالیت کمیته‌های موتور اندرو و تریال در کشور

تبریز - رئیس کمیته اندرو و تریال فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، با اشاره به اهداف این کمیته گفت: روند فعالیت کمیته‌های موتور اندرو و تریال در کشور بهبود یافته است.

سیامک امیرخیزی در گفت و گو با خبرنگار مهر، در خصوص اهداف کمیته اندرو و تریال فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی افزود: ما سعی داریم با برنامه ریزی و انجام برخی فعالیت‌ها مؤثر و راهکارهای در نظر گرفته شده برای پیشرفت این رشته‌های جذاب در سطح کشور کمک نمائیم.

رئیس کمیته اندرو و تریال کشور اهداف و برنامه‌های این کمیته را به ترتیب ذیل اعلام کرد:

- استفاده از افراد علاقمند، مجرب و متخصص از سطح کشور در متن کمیته کشوری

- تدوین آئین نامه اجرایی کمیته و یکسان سازی شرایط برای تمامی استان‌ها

- ساماندهی و سازماندهی و ارتقا سطح کیفی کمیته اجرایی با برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی و مدارک دار نمودن اعضا کمیته از جمله کادر داوری و برگزاری مسابقات

- تشکیل بانک اطلاعاتی

- همکاری تنگاتنگ با هیأت‌های استانی در تشکیل کمیته استان‌ها و ساخت پیست اندرو

- برگزاری متعدد مسابقات کشوری و بین‌المللی در راندهای مختلف در سطح کشور

- اهمیت دادن به بحث آموزش و ارتقا دانش ورزشکاران، مربیان و داوران

- تشکیل تیم ملی و برگزاری اردو برای آماده سازی تیم

امیرخیزی تاکید کرد: برای پیشبرد اهداف کمیته اندرو و تریال فدراسیون از رؤسای هیأت‌های استانی خواسته‌ایم تا مسئول کمیته اندرو و تریال را معرفی کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های خود و کمیته اندور و تریال فدراسیون خاطرنشان کرد: سعی کردم از روزی که مسئولیت این کمیته را عهده دار شدم به پیشبرد اهداف کمکی داشته باشم لذا از تمامی رؤسای هیأت‌های موتورسواری و اتومبیلرانی استان‌های سراسر کشور درخواست کرده‌ام مسئول کمیته اندرو و تریال خود را به فدراسیون معرفی کنند و پیرو آن و مهمتر اینکه اعضای کمیته اندور و تریال فدراسیون را از بهترین نفرات حال حاضر هیأت‌ها از سراسر کشور تشکیل دادیم تا با حضور یک تیم قوی در کنار هم به یکایک برنامه‌ها و اهداف کمیته دست بیابیم.

رئیس کمیته اندرو و تریال کشور با بیان اینکه متأسفانه در رشته تریال فعالیت‌ها بسیار اندک بوده عنوان داشت: ضمن استفاده از نفرات علاقمند و کار کشته بایستی با برنامه، حوصله و دقت پیش رفت و در راستای این موضوع آئین نامه جامعه‌ای توسط فدراسیون و کمیته تدوین شده که به روند پیشرفت کار کمک خواهد کرد و یکی از این تغییرات جدید، ۲ روزه برگزار شدن مسابقات قهرمانی کشوری اندرو می‌باشد، که روز اول بصورت سوپر اندرو و در پیست دست ساز و روز دوم در مسیرهای سخت خواهد بود.

امیرخیزی با اشاره به این موضوع که بسیاری از هیأت‌ها به میزبانی مسابقات قهرمانی کشور موتور تندرو علاقه مند هستند، اظهار داشت: با توجه به حمایت‌هایی که فدراسیون مطبوع داشته و دارد و برنامه ریزی های مدون از طرف کمیته، انشاالله انگیزه فعالیت برای استان‌ها چند برابر خواهد شد.

وی اضافه کرد: در راستای ایجاد انگیزه برای هیأت‌های استانی، برنامه ریزی کردیم تا هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان‌های مطرح در این رشته‌ها با میزبانی مسابقات قهرمانی کشوری بصورت سالانه به برگزاری در نقاط مختلف کشور منجر شود و در صورت نبود کمیته فعال برای سایر استان‌ها نیز کمیته اندرو و تریال فدراسیون آماده است برگزاری مسابقات را به میزبانی آن استان‌ها در برنامه خود بگنجانند.

امیرخیزی یادآور شد: اولین دوره مسابقات اندرو قهرمانی کشور به میزبانی استان قزوین با سطح مطلوب انجام گرفت، دومین دوره به میزبانی منطقه آزاد ارس در هفته پیش رو برگزار خواهد شد، که هم کمیته اندرو کشوری و هم مسئولین منطقه آزاد ارس و هیأت استان آذربایجان شرقی همه در تلاش هستند که این مسابقات با بهترین شرایط برگزار گردد و سومین دوره نیز به میزبانی استان همدان برگزار خواهد شد و همچنین دوره‌های بعدی نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در آخر ابراز امیدواری کرد: با توجه به انگیزه، استعداد بالقوه و پتانسیل بالای ورزشکاران کشور در این رشته‌ها و با برنامه ریزی های صورت گرفته و حمایت فدراسیون در جهت شناسایی استعدادها و تشکیل تیم ملی و اعزام به مسابقات بین‌المللی و منطقه‌ای و همچنین برگزاری مسابقات بین المللی در کشور ارزش و جایگاه واقعی رشته‌های پر مخاطب و زیبای موتورسواری کشور را کسب کرده و حرفی برای گفتن در بین کشورهای مطرح داشته باشیم.

کد خبر 6136490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha