۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۰۹

باطنی مطرح کرد؛

هیچ فضایی تأثیرگذارتر از حوه کودک و نوجوان نیست

هیچ فضایی تأثیرگذارتر از حوه کودک و نوجوان نیست

مدیر شبکه امید سیما گفت: امروز هیچ فضایی مهم‌تر و تاثیرگذارتر از حوزه کودک و نوجوان نیست و وجود ایده‌ها و محصولات نوآورانه می‌تواند کمک شایانی به این عرصه بکند. 

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین اختتامیه سکوی پرتاب امید با حضور تیم‌های منتخب با موضوع محصولات حوزه کودک و نوجوان، حمایت و سرمایه‌گذاری بر محصولات هسته‌های فرهنگی و هنری با ظرفیت تجاری سازی کسب و کارهای نوپا با محوریت روایت و قهرمان پروری، امید آفرینی، هویت ملی و قصه محوری برگزار شد.

در ابتدای برنامه سید امیرحسین چاوشی مدیر طرح و برنامه خانواده امید (حوزه هنری کودک و نوجوان انقلاب اسلامی) به نمایندگی از این مجموعه، ضمن خیرمقدم به حاضران درخصوص برگزاری این رویداد گفت: رویداد سکو ایجاد فرصت و انگیزه مضاعف برای فعالان، علاقه مندان و دغدغه مندان حوزه کسب و کار با موضوع کودک و نوجوان است. خانواده امید به ویژه مرکز نوآوری و کارستان در نظر دارد تا با رفع موانع و مشکلات پیش رو قدم بلندی را در این عرصه برداشته و بتواند به توسعه این زیست بوم کمک کند.

در ادامه برنامه تیم‌های منتخب با ارائه محصولات و ایده‌های خود به معرفی ظرفیت‌ها، اهداف و فازهای اجرایی خود با حضور سرمایه گذاران پرداختند.

محمدصادق باطنی مدیر شبکه امید سیما نیز با حضور در آیین اختتامیه این رویداد با بیان ظرفیت‌های حاضر و فرصت‌هایی که در پیش روی فعالان حوزه کودک و نوجوان وجود دارد، گفت: امروز هیچ فضایی مهم‌تر و تاثیرگذارتر از حوزه کودک و نوجوان نیست و وجود ایده‌ها و محصولات نوآورانه می‌تواند کمک شایانی به این عرصه بکند.

وی ادامه داد: زیست بوم کودک و نوجوان به اندازه‌ای اهمیت دارد که هر کس درک درستی از فضا داشته باشد به ضرورت حضور و فعالیت در این عرصه پی خواهد برد و قطعا به این عرصه ورود خواهد کرد.

همچنین مسعود حسنلو دبیر ستاد فناوری های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با حضور در این رویداد از نزدیک با مدیران تیم ها به گفت وگو پرداخت.

در بخش پایانی این رویداد نیز نمایندگان مرکز نوآوری امید و سایر سرمایه گذاران حاضر در این رویداد با انتخاب تیم‌های برگزیده با بیش از ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نقدی، از محصولات ارائه شده حمایت کردند.

کد خبر 6136556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha