۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۲۷

بلاتکلیفی در ملوان؛ تیمی که نه مدیر دارد نه سرمربی!

بلاتکلیفی در ملوان؛ تیمی که نه مدیر دارد نه سرمربی!

تیم فوتبال ملوان در پایان فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر با بحران مواجه شده و این تیم در حال حاضر سرمربی و مدیرعامل ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ملوان در فصل بیست و سوم یکی از بهترین فصول خود در رقابت‌های لیگ برتر را پشت سر گذاشت و سفیدپوشان با هدایت مهدی تارتار توانستند عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

ملوان در فصل گذشته و در مجموع ۳۰ بازی، ۴۱ امتیاز کسب کرد اما همچنان بهترین عملکرد امتیازگیری به زمان هدایت «دراگان اسکوچیچ» در این تیم بر می‌گردد که این تیم موفق شد ۴۴ امتیاز به دست آورد.

در پایان فصل قرارداد کادر فنی این تیم به اتمام رسید و در حال حاضر ملوانان سرمربی ندارند؛ علاوه بر سرمربی، مدت زمان قرارداد مدیرعامل این باشگاه نیز به اتمام رسیده و تیم ملوان حتی در پایان لیگ برتر مدیر هم ندارد. حتی مسئولان باشگاه ملوان هیچ صحبتی هم با تارتار و اعضای کادرفنی برای تمدید انجام نداده اند که این موضوع نمی‌تواند برای هواداران ملوان خبر خوبی باشد.

قرارداد برخی از بازیکنان این تیم هم به پایان رسیده و در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شوند و می‌توانند با تیم‌های دیگر مذاکره کنند. تا پیش از برگزاری مجمع مدیرعامل جدید برای باشگاه ملوان انتخاب نخواهد شد و این بدان معناست که این تیم پرطرفدار با بلاتکلیفی دست و پنجه نرم می‌کند.

ملوان از آنجا که به عنوان تنها باشگاه نظامی حاضر در لیگ برتر شناخته می‌شود بازیکنان سرباز نیز پس از تأیید کادر فنی این تیم می‌توانند به عضویت این باشگاه در بیایند و مدیران این باشگاه می‌توانند خلأ های موجود در تیم خود را با جذب بازیکن - سرباز پُر کنند.

کد خبر 6136661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha