۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۰۸

استاندار همدان خبر داد؛

کاهش ۲۱.۴ درصدی بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۲

کاهش ۲۱.۴ درصدی بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۲

همدان-استاندار همدان از کاهش ۲۱.۴ درصدی بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد صبح شنبه در آئین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی_ورزشی کارگران استان، گفت: با اهتمام #دولت_مردمی در احیای واحدهای تولیدی در سال ۱۴۰۲ بیمه بیکاری ۲۱.۴ درصد کاهش داشت و تحقق ۱۱۸ درصدی اشتغال را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: در چله خدمت پروژه‌های ناتمام و بلاتکلیفی که در دولت مردمی و انقلابی ایران قوی تکمیل شده است، افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

قاسمی‌فرزاد افزود: استخر و زمین ورزشی در مجموعه ورزشی کارگران شهرک شهید مدنی به دلیل فرسودگی زیرساخت با اعتبار ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بازسازی شد.

وی اظهار داشت: خدمات مجموعه ورزشی کارگران شهرک شهید مدنی به جامعه‌ی کارگران و ساکنین منطقه، با هزینه مناسب ارائه شود.

استاندار همدان بیان داشت: مجموعه ورزشی کارگران میدان شهید مدرس با سالن چندمنظوره و دو سالن ورزشی برای ورزش‌های رزمی و کشتی به دلیل سال‌ها استفاده، آسیب دیده بود که بازسازی شد و امروز به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: چهار پروژه اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعتبار ۸ میلیارد تومان بهره‌برداری شد تا خدماتی را به جامعه معزز کارگری ارائه دهد.

قاسمی‌فرزاد افزود: هفته گذشته در شهرستان درگزین عملیات اجرایی ۸۸۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن شامل ۳۵۰ قطعه زمین در شهر قروه و ۱۸۰ قطعه زمین در شهر کرفس آغاز شد.

کد خبر 6137062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha