۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۳۱

فرماندار دزفول:

جشن ۵ کیلومتری غدیر در دزفول برگزار می‌شود

جشن ۵ کیلومتری غدیر در دزفول برگزار می‌شود

دزفول- فرماندار دزفول به استقرار ۶۰ موکب در این شهرستان اشاره کرد و گفت: جشن ۵ کیلومتری غدیر در دزفول برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا خردمند ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای در خصوص برگزاری جشن عید بزرگ غدیر در دزفول اظهار کرد: عید غدیر در آئین و مذهب ما شیعیان بسیار مهم و بنیادی است و باید در برنامه‌های مختلف با بیان ویژگی‌های امیرالمؤمنین و تبیین جایگاه ایشان برای انتقال مفاهیم به نسل جوان گام برداریم.

وی افزود: قطعاً برگزاری جشن‌های اعیاد مذهبی علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی و امید افزایی در جامعه که دشمن آن را نشانه رفته است، در افزایش عشق به ولایت نقش مؤثری خواهد داشت.

فرماندار دزفول گفت: با کمک مردم، مواکب، دستگاه‌ها، گروه‌های جهادی، حسینیه‌ها، مساجد و… امسال هم مانند سال‌های گذشته تلاش شده تا در این شهرستان برنامه‌های مختلف و متنوع، اطعام و… اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جشن ۵ کیلومتری غدیر در دزفول ادامه داد: این جشن شب عید غدیر از ساعت ۱۹ تا ساعت ۲۳ از میدان رودبند تا میدان مقاومت برگزار می‌شود و تاکنون ۶۰ موکب برای استقرار در مسیر تدارک دیده شده است.

علیرضا خردمند با دعوت از مردم جهت حضور در این جشن باشکوه، تصریح کرد: قطعاً عشق به ولایت مردم شهرستان دزفول باعث خواهد شد تا مراسمی شایسته و پرشور برگزار شود.

کد خبر 6137224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha