۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۲۱

مدیرکل کمیته امداد خوزستان:

پویش «نذر قربانی» در خوزستان آغاز شد

پویش «نذر قربانی» در خوزستان آغاز شد

اهواز- مدیرکل کمیته امداد خوزستان به آغاز پویش «نذر قربانی» در استان اشاره کرد و گفت: گوشت قربانی در کمترین زمان ممکن به دست خانواده‌های نیازمند خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال شیبه ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به آغاز پویش نذر قربانی در خوزستان اظهار کرد: این طرح در راستای مفاهیم دینی، الهی و انسانی، نشر و ترویج سنّت حسنه قربانی و با هدف جمع‌آوری نذورات مردمی، ارتقای سطح معیشت و کمک به رفاه غذایی خانواده‌های نیازمند اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سراسر خوزستان از عید قربان تا عید غدیر آماده دریافت نذورات نقدی و غیر نقدی مردم نوع‌دوست استان است، افزود: گوشت قربانی در کمترین زمان ممکن به دست خانواده‌های نیازمند به ویژه مناطق محروم و کم برخوردار خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه هر شهرستان یک قربانگاه مرکزی با همکاری دامپزشکی و بهداشت دارد و همه نذورات نقدی و غیر نقدی در سراسر خوزستان طبق نیت خیران و نیازسنجی مددکاران توزیع می‌شود، گفت: توزیع نذورات مردم استان از روز عید قربان آغاز شده و همچنان ادامه خواهد داشت.

شیبه با بیان اینکه سال گذشته ارزش نذوراتی که مردم خیر و نیکوکار خوزستان در عید قربان به کمیته امداد تحویل دادند، ۴۰ میلیارد تومان بود، افزود: این مبلغ به صورت نقدی و تحویل دام زنده یا گوشت قربانی بود که میان نیازمندان توزیع شد و پیش‌بینی می‌شود شاهد افزایش مشارکت مردم در طرح نذر قربانی کمیته امداد استان خوزستان باشیم.

شیبه افزود: ۳۰۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد خوزستان هستند که برای دریافت گوشت قربانی اولویت‌بندی شده‌اند و بر اساس میزان مبالغ دریافتی از این نذورات بهره‌مند می‌شوند.

وی گفت: مردم نیکوکار و خیر می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷*، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ صندوق امداد ولایت، در این نذر قربانی با هر توان مالی مشارکت داشته باشند.

کد خبر 6137259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha