۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۵۹

فرمانده انتظامی گیلان:

کلاهبردار میلیاردی در گیلان دستگیر شد

کلاهبردار میلیاردی در گیلان دستگیر شد

رشت - فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری فردی که با خرید و فروش برنج از مردم ۲۵ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ملکی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای ارتقا امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم در سطح جامعه، اظهار کرد: مردم می‌توانند با توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس و دقت در انجام معاملات از سودجویی کلاهبرداران و جاعلان جلوگیری کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی ارجاع چند فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش برنج به پلیس آگاهی استان، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت، افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات نسبت به جمع‌آوری ادله و مستندات لازم اقدام و متهم سابقه‌دار این پرونده را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری این فرد و اعتراف وی پس از مواجهه با مدارک، شواهد و مستندات به بزه انتسابی خود مبنی بر ۴ فقره کلاهبرداری از طریق خرید و فروش برنج به مبلغ تقریبی ۲۵ میلیارد تومان خبر داد و تصریح کرد: کلاهبردار ۴۵ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با اعلام اینکه افراد سودجو و کلاهبردار از هر شیوه‌ای برای رسیدن به مقاصد شوم خود و فریب افراد استفاده می‌کنند، اذعان‌داشت: در این زمینه مردم باید دقت و هوشیاری خود را در مواجهه با این افراد بکار ببرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 6137268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha