۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۳۲

شهرداری تهران اعلام کرد؛

آیین قرعه‌کشی اختصاص سازه‌های تبلیغاتی به نامزدهای انتخاباتی

آیین قرعه‌کشی اختصاص سازه‌های تبلیغاتی به نامزدهای انتخاباتی

آیین قرعه‌کشی اختصاص سازه‌های تبلیغاتی شهرداری تهران به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه در سازمان زیباسازی شهر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین قرعه‌کشی اختصاص سازه‌های تبلیغاتی شهرداری تهران به منظور افزایش شور و نشاط انتخاباتی و صیانت و نگهداری از منظر شهری با حضور فرماندار تهران، معاون سیاسی فرمانداری تهران، نماینده شورای نگهبان، نماینده ستاد انتخابات کشور و نمایندگان نامزدهای انتخاباتی چهاردهمین دوره ریاست جمهوری صبح روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه در محل تا سازمان زیباسازی شهر تهران برگزار می‌شود.

در این قرعه‌کشی که با حضور نهادهای نظارتی برگزار می‌شود، ۴۵ سازه تبلیغات شهری به هر نامزد انتخاباتی به صورت رایگان اختصاص داده شده است و تا پایان زمان رسمی تبلیغات طراحی و اجرای این سازه‌ها در دستور کار ستادهای انتخاباتی هر نامزد خواهد بود.

همچنین با هدف حفظ زیبایی و آراستگی پایتخت نیز ۱۰۰۰ سازه عمومی موقت تبلیغات انتخاباتی در تمامی میادین خیابان‌ها و بزرگراه‌های تهران قرار گرفته است تا به افزایش نشاط و مشارکت مردمی در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری بیانجامد.

کد خبر 6137271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha