۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۴۸

در جمع فعالان ستادهای مردمی قالیباف؛

نیکزاد: تحصیلات و سوابق درخشان در کارنامه قالیباف است

نیکزاد: تحصیلات و سوابق درخشان در کارنامه قالیباف است

نیکزاد گفت: در اردوگاه انقلاب باید کسانی باشند که تحصیلات و سوابقشان از دوران جنگ تا سازندگی درخشان باشد و این ویژگی‌ها در کارنامه قالیباف است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نیکزاد، رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در جمع فعالان ستادهای مردمی خود که بعدازظهر امروز (شنبه) در میدان فلسطین برگزار شد، گفت: از اینکه در خانه خدا برای ادامه راه شهدا جمع شدیم، خداوند را شاکریم.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای پرواز اردیبهشت، اظهار کرد: امروز در شرایط حساسی هستیم؛ بحث بر سر ادامه مسیر انقلاب اسلامی و سرنوشت ملت است.

نیکزاد تاکید کرد: انقلاب اسلامی یک امانت بزرگ است که در اختیار ماست. این انقلاب ثمره امانت ۲۲۰ هزار شهید، ۶۳۰ هزار جانباز و ۴۳ هزار آزاده قهرمان است.

وی گفت: ما باید از انقلاب اسلامی و مردم‌سالاری پاسداری کنیم و حتی آبرو، جان و مال خود را هم در این زمینه بگذاریم.

وی تاکید کرد: باید با خدمت، اخلاص، شجاعت و خداباوری برای ادامه راه شهیدان پرواز اردیبهشت تلاش کرد. باید برای حل مشکل مسکن، اشتغال و مبارزه با دیوان‌سالاری کسی را در قامت ریاست جمهوری ببینیم که سابقه‌ای درخشان در جنگ، در آبادانی، در قرارگاه خاتم، شهرداری و در مسند قانون گذاری داشته باشد.

نیکزاد گفت: باید مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت در انتخابات باشد. در اردوگاه انقلاب باید کسانی باشند که تحصیلات و سوابقشان از دوران جنگ تا سازندگی درخشان باشد و این ویژگی‌ها در کارنامه قالیباف است.

کد خبر 6137300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha