۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۴۶

سرهنگ افشاری خبر داد؛

کشف ۵ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی قاچاق در شهرری

کشف ۵ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی قاچاق در شهرری

ربیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف احتکار بیش از ۱۰۸ هزار قلم تجهیزات پزشکی خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از ۵ میلیارد تومان برآورد کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأمورین این پلیس موفق به کشف انبار کالای پزشکی در جنوب تهران شدند.

وی عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری کالای قاچاق خارجی در انباری در شهرری تخلیه و دپو گردیده که کالای خارجی را توسط خودروهای شوتی از شهرهای جنوبی به اطراف تهران منتقل و سپس توسط وانت به این مکان منتقل و سپس به بازار ارسال می‌کند.

سرهنگ افشاری افزود: مأمورین این پلیس محل موصوف را بازرسی که مشخص گردید محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده که کالاها در سامانه‌های وزارت بهداشت ثبت نگردیده و مشاهده می‌نمایند مقادیر انبوهی کالاهای پزشکی از نوع انسمان مخصوص زخم‌های مزمن در محل دپو که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مربوط به سال‌های گذشته می‌باشد و مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته است و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی است.

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل: تعداد ۱۰۸.۳۶۷ قلم پانسمان مخصوص زخم‌های مزمن ساخت ایتالیا که پرونده قضائی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۵ میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: مصرف کنندگان داروها و لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به دلیل انقضای تاریخ مصرف و فاقد استاندارد لازم بودن، معمولاً به انواع بیماری‌ها و امراض دچار می‌شوند. از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

کد خبر 6137338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha