۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۲۸

یورو ۲۰۲۴؛

سوییس از سد مجارستان گذشت/ مجارستان حرفی برای گفتن نداشت

سوییس از سد مجارستان گذشت/ مجارستان حرفی برای گفتن نداشت

تیم ملی فوتبال سوییس در نخستین دیدار خود در رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال اروپا موفق شد از سد مجارستان عبور کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال سوییس و مجارستان در نخستین دیدار خود در هفدهمین دوره رقابت های جام ملت های فوتبال اروپا امروز شنبه از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه «راین انرژی» آلمان به مصاف هم رفتند که در پایان سوییس موفق شد با نتیجه ۳ بر یک حریف خود را شکست دهد.

سوییس در این دیدار عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشت و در نیمه اول بازی کاملاً بر حریف خود برتری داشت و در دقیقه ۱۳ «کوادو دوآه» موفق شد گل اول را برای این تیم به ثمر برساند.

بعد از این گل مجارستانی ها همچنان تمایلی به حمله نداشتند و بازی بیشتر در میانه های میدان دنبال شد تا اینکه در دقیقه ۴۵ «میشل ابیشر» درحالی که در پشت محوطه جریمه مجارستان صاحب توپ بود موفق شد با یک ضربه دقیق، توپ را به کنج دروازه حریف بفرستد تا بازی ۲ بر صفر در نیمه اول به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم، از حجم حملات سوییس کاسته شد و این مجارستانی ها بودند که تلاش کردند خود را به دروازه حریف برسانند اما با این حال، قرمزپوشان سوییس تسلط بیشتری بر بازی داشتند اجازه خلق موقعیت جدی را به سفیدپوشان مجارستان ندادند.

در این دیدار، ساختار دفاعی تیم مجارستان بسیار آسیب پذیر بود و بازیکنان سوییس هرگاه برای رسیدن به دروازه سوییس تلاش کردند توانستند به نزدیکی های دروازه برسند. اما در نیمه دوم تصمیم گرفتند خط به کارهای دفاعی بپردازند که همین مساله می توانست برای این تیم دردسار ساز شود.

مجارها به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه ۶۶ ارسال دقیق «سوبوسلای» برای «وارگا» باعث شد تا این بازیکن با ضربه سر دروازه سوییس را باز کند و گل اول مجارستان به ثمر برسد.

این گل باعث شد تیم ملی سوییس احساس خطر کند و به همین دلیل از لاک دفاعی خارج شدند و تلاش کردند با پرس از جلو و در اختیار گرفتن میانه میدان، مانع از بازی سازی مجارستان شوند.

در اواخر بازی هم ارسال بلند دروازه بان سوییس با دفع اشتباه مدافع مجارستان مواجه شد تا بازیکن سوییس در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و سومین گل را هم به ثمر برساند تا این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر یک سوییس به پایان برسد.

کد خبر 6137349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha