۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۱۰

فرماندار پارس آباد:

تالار وزنه برداری پارس آباد ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

تالار وزنه برداری پارس آباد ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

پارس آباد - فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: تالار وزنه برداری پارس آباد با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی سال آینده به بهره برداری می رسد.

جابر جهان بین در حاشیه بازدید از پروژه احداث تالار وزنه برداری شهرستان پارس آباد و در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پروژه تالار وزنه برداری شهرستان پارس‌آباد به عنوان یکی از پروژه‌های بزرگ ورزشی استان اردبیل از سال ۱۳۹۷ در مساحت ۱ هزار و ۵۰۰ متر مربع شروع شد و تا کنون ۷ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: این پروژه به دلیل عدم تخصیص اعتبار تکمیلی چندین سال راکد مانده بود که با پیگیری‌های ویژه برای افتتاح آن در سال آینده برنامه ریزی گردید.

جهان بین افزود: شهرستان پارس آباد دارای جوانان و ورزشکاران مستعدی است که در رشته‌های مختلف ورزشی و در میادین ملی و بین المللی افتخار آفرینی می‌کنند و پرچم پرافتخار کشورمان را در میادین مختلف به اهتزاز در می‌آورند.

فرماندار شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه شهیدان انقلاب اسلامی قهرمانان واقعی و الگوی جوانان است افزود: شهیدان قهرمانان واقعی هستند که با اهدای جان شان کشور را حفظ کردند.

کد خبر 6137356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha