اذعان رژیم صهیونیستی به کشته شدن ۸ نظامی خود در جنوب غزه

اذعان رژیم صهیونیستی به کشته شدن ۸ نظامی خود در جنوب غزه

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که شماری دیگر از نظامیانش در رفح کشته شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن هشت نظامی این رژیم در جنوب غزه خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی به طور رسمی به کشته شدن ۸ نظامی خود در عملیات مبارزان مقاومت در رفح اذعان کرد.

ارتش رژیم اشغالگر طی بیانیه‌ای تاکید کرد که بر اثر انفجار یک نفربر در جریان نبردهای رفح، ۸ نظامی این رژیم کشته شدند.سخنگوی ارتش تاکید کرد که یکی از کشته‌ها جانشین فرمانده یکی از گروهان‌های تیپ مهندسی ۶۰۱ ارتش است.

در همین راستا، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که این نفربر زرهی در حال حرکت هدف قرار گرفته و منفجر شده است و نیروهای ارتش دو ساعت بعد توانستند به آن برسند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم تاکید کرد که ارتش همچنان در محل هدف قرار گرفتن این نفربر حضور دارد.

این شبکه همچنین افزود نفربر «ببر» که در رفح هدف قرار گرفته، بسیار پیشرفته بوده و توسط سیستم‌های پیشرفته محافظت می‌شد.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی از تحرکات گسترده هوایی و زمینی ارتش این رژیم برای جلوگیری از ربوده شدن اجساد نظامیان کشته شده در انفجار نفربر زرهی خبر داد.

این رسانه صهیونیست اعلام کرد: انفجار این نفربر زرهی پس از عملیاتی در منطقه تل السلطان در ساعت ۵ بامداد هنگامی که نظامیان با تانکها و نفربرها در حال حرکت میان منازل بودند، رخ داد. این نفربر که مورد هدف قرار گرفت و هشت نظامی در آن کشته شدند ششمین خودرو زرهی بود که در حال حرکت بود و ساعت پنج و رفع انفجار رخ داد.

این رسانه گزارش داد: این انفجار ناشی از بمب بزرگی در زیر این نفربر بوده که سبب انفجارهای دیگری هم شده است. این نفربر دچار آتش سوزی شده و رسیدن به آن دشوار بود.

مقامات و فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی به دشوار بودن نبرد در غزه اذعان کرده‌اند و آمار تلفات این رژیم به شکل قطره چکانی از سوی ارتش این رژیم اعلام می‌شود. بسیاری از نظامیان اسرائیلی شرکت کننده در جنگ غزه به بیماری‌های روحی و روانی مبتلا شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی که از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در ۷ اکتبر (۱۵ مهر) به طور قطره چکانی هر روز اسامی شماری از نظامیان کشته شده خود را اعلام می‌کند، با گذشت چند ماه از جنگ غزه، حجم خودسانسوری خود را بسیار بالاتر برده است. بسیاری از خانوداه‌های نظامیان صهیونیست از سرنوشت فرزندان اعزامی خود به نوار غزه اطلاع کمی دارند.

کتمان آمار حقیقی شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه غزه، به دلیل ترس از واکنش‌های بیشتر در سطح داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام می‌گیرد.

علاوه بر آن رژیم صهیونیستی، تانک‌ها، خودروهای زرهی، نفربرها و بولدوزرهای زیادی را از دست داده است.

کد خبر 6137394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha