۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۱۲

استاندار هرمزگان:

پیشرفت نهضت ملی مسکن در بندرعباس رضایت‌بخش نیست

پیشرفت نهضت ملی مسکن در بندرعباس رضایت‌بخش نیست

بندرعباس- استاندار هرمزگان گفت: پیشرفت نهضت ملی مسکن در بندرعباس، جزیره هرمز و جزیره بوموسی رضایت‌بخش نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی عصر شنبه در نشست شورای مسکن استان هرمزگان اظهار کرد: دولت سیزدهم علاوه بر اینکه به دنبال ساخت مسکن با هدف کنترل و تنظیم بازار است هدف دیگری را نیز دنبال می‌کند که شامل خانه‌دار کردن افراد فاقد مسکن و تأمین مسکن برای مصرف‌کنندگان واقعی است.

وی در بررسی پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان‌های مختلف هرمزگان، گفت: وضعیت احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های بندرعباس و ابوموسی رضایت بخش نیست.

استاندار هرمزگان ادامه داد: سرعت کار در پروژه‌های ۱۵ هزار واحدی، صنعت شهر، پروژه نهضت ملی مسکن جزیره هرمز و جزیره ابوموسی به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید تلاش شود این پروژه‌ها به سطح مطلوب برسند چرا که نهضت ملی مسکن جزو وعده‌های اصلی دولت سیزدهم بوده و همه باید نسبت به آن پایبند باشند.

دوستی با اشاره به حجمی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن که به صورت ویلایی و خود مالکیتی به مردم واگذار شده است، اظهار کرد: لازم است فرمانداران ارزیابی دقیقی از این طرح‌ها نیز به شورای مسکن استان ارائه کنند.

استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم اعطای زمین به خانواده‌های مستعد بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، گفت: تاکنون ۱۸۲۵ قطعه زمین در استان هرمزگان به خانواده‌های دارای سه فرزند و بالاتر اعطا شده است.

دوستی عنوان‌کرد: متأسفانه در واگذاری زمین به صورت ویلایی به مشمولین قانون جوانی جمعیت در بندرعباس محدودیت زمین وجود دارد از این رو باید متقاضیان برای دریافت زمین در شهر جدید علوی ترغیب شوند.

کد خبر 6137406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha