۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۱۶

ملکی اعلام کرد؛

جزییات آتش سوزی در انبار لوازم ساختمانی در خیابان مجیدیه تهران

جزییات آتش سوزی در انبار لوازم ساختمانی در خیابان مجیدیه تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران جزییات آتش سوزی در انبار نگهداری لوازم ساختمانی را تشریح کرد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: ساعت ۱۶:۱۴ دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در یک انباری در خیابان حفظی، خیابان مجیدیه شمالی به سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله چهار ایستگاه به همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی، تانکر آب و نردبان هیدرولیکی به محل اعزام شدند.

این مقام مسؤول افزود: آتش نشانان در محل حادثه مشاهده کردند، آتش سوزی در یک منزل قدیمی یک طبقه حیاط دار به وسعت حدوداً ۱۲۰ متر با کاربری نگهداری لوازم ساختمانی همچون یونولیت، فوم و اتصالات لوله پلیکا اتفاق افتاده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی پایتخت گفت: بخشی از این اجناس که در حیاط و داخل اتاق‌ها چیده شده بود، به علت نامشخصی دچار آتش سوزی شده بود و به علت اینکه این اجناس پایه نفتی دارند، دود بسیار غلیظی متصاعد شده و از فواصل دور هم قابل رؤیت بود.

ملکی افزود: آتش نشانان با حضور در محل از چند طرف عملیات را آغاز کردند و با استفاده از آب و کف خیلی سریع موفق شدند آتش را مهار کنند.

وی با بیان اینکه این منزل در مجاورت ساختمان‌های مسکونی چند طبقه قرار داشت، گفت: آتش نشانان برای جلوگیری از سرایت دود و آتش به ساختمان‌های اطراف، تدابیر ایمنی لازم را انجام دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه در این حادثه مصدوم، جرحی و تلفات جانی نداشتیم، افزود: کارشناسان آتش نشانی برای بررسی علت حادثه در محل حاضر شدند.

کد خبر 6137411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha