۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۴۲

نیمه نهایی جام حذفی؛

تساوی سپاهان و گل گهر در نیمه اول

تساوی سپاهان و گل گهر در نیمه اول

نیمه اول دیدار تیم های فوتبال سپاهان و گل گهر با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان و گل گهر در نیمه نهایی جام حذفی امروز شنبه ۲۶ خرداد از ساعت ۱۹:۴۵ و با قضاوت موعود بنیادی فر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان رو در روی هم قرار گرفتند که نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

ترکیب سپاهان: نیما میرزازاد، میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، محمد کریمی، برایان دابو، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو

ترکیب گل گهر: ابوالفضل رزاق‌پور، محمدرضا اخباری، علی‌رضا علی‌زاده، بهنام برزای (۱۹- کارت زرد)، علی‌اصغر عاشوری، علی‌رضا کوشکی، مهدی ممی‌زاده، مسیح زاهدی، سعید سحرخیزان، سامان فلاح و احمدرضا زنده‌روح

بازی با حمله بازیکنان سپاهان آغاز شد که ثمره‌ای برای زردپوشان نداشت و در ادامه به علی اصغر عاشوری در برخورد با بازیکن سپاهان مصدوم و بازی چند دقیقه‌ای متوقف شد.

اولین حمله و اولین گل برای گل گهر

در دقیقه ۶ و در حالی که بازیکنان گل گهر برای اولین بار به سمت دروازه سپاهان حمله کرده بودند، ابوالفضل رزاق پور مدافع چپ گل گهر از اشتباه نیما میرزازاد نهایت استفاده را برد و با ضربه‌ای مستقیم به توپ ضربه زد که تو پ وارد دروازه سپاهان شد تا حساب کار یک بر صفر به سود شاگردان «مارینوس اوزونیدیس» شود.

پس از دریافت گل، هواداران سپاهان خیلی زود شعارهایی را علیه بازیکنان این تیم سر دادند.

در دقیقه ۹ بازیکنان گل گهر بار دیگر حمله‌ای را به سمت دروازه سپاهان تدارک دیدند که مهدی ممی زاده از بیرون محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که نیما میرزازاد به سختی توپ را به کرنر فرستاد.

عکس العمل زیبای اخباری مانع از گلزنی رضائیان

در دقیقه ۱۶ در نزدیکی خط کرنر برای بازیکنان سپاهان ضربه آزاد اعلام شد که رامین رضائیان پشت توپ ایستاد و از زاویه‌ای بسته دروازه اخباری را هدف گرفت که این دروازه بان به خوبی توپ را از روی خط دور کرد.

در دقیقه ۲۴ بازی، یکی از هواداران سپاهان قصد ورود به داخل زمین را داشت که با بنرهای تبلیغاتی برخورد کرد و توسط مأموران ورزشگاه به بیرون از زمین هدایت شد.

فرصت سوزی سحرخیزان

در دقیقه ۲۶ بازیکنان گل گهر ضد حمله‌ای را از سمت راست به سمت دروازه سپاهان تدارک دیدند که روی حرکت خود ممی زاده او توپ را رو به بیرون پاس داد و کوشکی صاحب توپ شد و در محوطه جریمه سعید سحرخیزان را صاحب توپ کرد و این بازیکن در مصافی تک به تک با میرزازاد توپ را از بین پاهای میرزازاد عبور داد اما ضربه او قدرت کافی را نداشت و در آستانه ورود توپ به دروازه هادی محمدی توپ را از خط دروازه دور کرد تا گل گهر به گل دوم در این بازی دست نیابد.

در دقیقه ۳۶ بازیکنان سپاهان حمله‌ای را به سمت دروازه گل گهر انجام دادند که از سمت چپ میلاد زکی پور توپ را به محوطه جریمه ارسال کرد و رضا شکاری به توپ ضربه زد که پس از برخورد به مدافع گل گهر، توپ راهی کرنر شد.

فوق واکنش اخباری، زکی پور را ناکام گذاشت

بازیکنان سپاهان در اواخر نیمه اول، حملات زیادی را به سمت دروازه گل گهر انجام دادند در یکی از این موارد در دقیقه ۴۲، توپ به میلاد زکی پور رسید و این بازین از بیرون محوطه جریمه با شوتی سرکش به توپ ضربه زد که محمدرضا اخباری به زیبایی توپ را به کرنر فرستاد.

گلزنی محمدی سپاهان را از شکست در نیمه اول نجات داد

در دقیقه آخر نیمه اول، کرنر برای سپاهان شکل گرفت و رامین رضائیان توپ را به محوطه جریمه گل گهر ارسال کرد و هادی محمدی بالاتر از مدافع گل گهر با ضربه سر توانست گل تساوی را برای سپاهان به ثمر برساند.

کد خبر 6137421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha