۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۳۶

پزشکیان:

بی عدالتی در جامعه برازنده راه و اندیشه های امام راحل نیست

بی عدالتی در جامعه برازنده راه و اندیشه های امام  راحل نیست

ری- کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: بی عدالتی در جامعه برازنده راه و اندیشه های امام راحل نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود پزشکیان عصر شنبه در حاشیه حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) اظهار کرد: بی عدالتی در جامعه برازنده راه و اندیشه‌های امام راحل نیست.

پزشکیان با بیان اینکه ما انقلاب را با امام می‌شناسیم گفت: متأسفانه از توصیه‌ها و رهنمودهای امام در حال حاضر فاصله گرفته‌ایم.

کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه چیزی که مهم است فراموش نشود، پیمان، راه و یاد امام راحل است، افزود: باید این موارد را در عمل زنده نگه داریم.

وی عنوان کرد: امام (ره) اندیشه‌های بزرگی برای رفع محرومیت و ایجاد عدالت و سربلندی کشور داشت که به خاطرش چه رنج‌ها و تبعیدها که نکشید.

پزشکیان در خصوص علت حضورش در حرم مطهر امام گفت: آمدن ما یادآور آن خاطره‌ها و هدف‌هایی است که داشتند و پیمان می‌بندیم که این راه را همچنان ادامه دهیم.

کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری عنوان کرد: نگاه به محرومان، رفع محرومیت و تبعیض، خلاف کاری‌های کنونی و رشوه و رانت و زمین خواری‌ها و مشکلات کلان، اعمال عدالت در کشور و همه مناطق از جمله علت‌های حضورم در این عرصه است و فرقی بین خوزستان و سایر استان‌ها نیست، خوزستانی که نفت و گاز مان برای آن است اما فقر و گرفتاری در آنجا غوغا می‌کند و سیستان و بلوچستانی که مشکلات عدیده ای دارد.

وی گفت: زنده کردن اندیشه‌های امام و از بین بردن بی عدالتی و ظلم و برپایی حق آزادی برای جوانان و دختران و مردم و افکار است تا هم حقوق اجتماعی را در چارچوب قانون در جامعه برپا کنیم هم بی عدالتی را از بین ببریم.

پزشکیان بیان کرد: اینجا حاضر شدیم که یادمان بیاید برای چه چیزی انقلاب کرده‌ایم، انقلاب نکردیم که فقر و تبعیض و خلاف کاری‌های کنونی باشد و برخی امروز برای زندگی سرشان در زباله‌ها است و این موضوع اصلاً قابل قبول نیست و من برای این موارد در عرصه حاضر شده‌ام.

کد خبر 6137422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha