۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۵۵

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران:

برق ۱۷۹ اداره و بانک بدمصرف در غرب مازندران قطع شد

برق ۱۷۹ اداره و بانک بدمصرف در غرب مازندران قطع شد

نوشهر- مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران از قطع برق ۱۷۹ اداره و بانک بدمصرف برق طی یک هفته در منطقه خبر داد.

مصطفی بابایی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با نخستین روز آخرین هفته خردادماه و افزایش پیک مصرف، برق ۶٩ اداره و دستگاه عمومی و بانک پرمصرف و بدمصرف غرب مازندران توسط مرکز پایش شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران، به منظور مدیریت بار و برابر دستورالعمل ابلاغی هیئت محترم وزیران قطع شد.

بابایی به مصوبه هیئت وزیران مبنی بر کاهش ٣٠ درصدی مصرف برق ادارات و دستگاه‌های اجرایی در ساعت اداری و کاهش ۶٠ درصدی آن در ساعات غیر اداری اشاره کرد و گفت: با توجه به نصب کنتورهای هوشمند میزان مصرف ادارات و دستگاه‌های اجرایی به صورت لحظه‌ای و از راه دور رصد و پایش می‌گردد و در صورت عدم رعایت مصوبات ابلاغی بدون اغماض با ادارات غیرهمکار، برخورد خواهد شد و این شرکت در هفته گذشته بیش از ١١٠ اداره و دستگاه عمومی و بانک بدمصرف قطع شد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های اداری موظف‌اند ضمن رعایت ساعت ابلاغ شده، یک ساعت پیش از خاتمه، تجهیزات سرمایشی مورد استفاده خود را خاموش کنند و در ساعت اداری لوازم سرمایشی را در دمای آسایش ٢۵ درجه سانتی گراد تنظیم نمایند.

این مقام مسئول افزود: در کنتورهای هوشمند ادارات و دستگاه‌ها محدودکننده‌ها لحاظ خواهد گردید به طوری که برق ادارات پرمصرف روزانه در مرحله نخست به مدت ۱۰ دقیقه قطع می‌شود، در صورت عدم رعایت الگوی مصرف برای بار دوم قطع برق آنها ۱۰ دقیقه دیگر ادامه می‌یابد و در صورت تکرار میزان قطع برق آنها به یک ساعت افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران از تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی درخواست نمودند که طبق مصوبه هیئت محترم وزیران نسبت مصرف بهینه برق در ساعات اداری و غیر اداری اقدام نمایند و در غیر این صورت اسامی ادارات و دستگاه‌های بدمصرف به استانداری و شهروندان معرفی می‌شوند.

کد خبر 6137432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha