۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۰۲

دبیر ستاد انتخابات هرمزگان:

فعالیت‌های تبلیغی ستادهای انتخاباتی در حال رصد است

فعالیت‌های تبلیغی ستادهای انتخاباتی در حال رصد است

بندرعباس- دبیر ستاد انتخابات هرمزگان با اشاره به آغاز فعالیت‌های تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری گفت: فعالیت‌ ستادهای انتخاباتی توسط هیأت‌های اجرایی و نظارت در استان هرمزگان در حال رصد است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد جواد خجسته دبیر با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: یکی از مسائل مهم در حوزه برگزاری انتخابات آموزش عوامل اجرایی است که در تمامی شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه، نمایندگان فرمانداران و بخشداران در جلسات آموزشی و توجیهی شرکت می‌کنند.

وی در خصوص فعالیت‌های تبلیغی نامزدهای ریاست جمهوری در استان، عنوان کرد: پس از معرفی رسمی مسئولان تمام ستادهای تبلیغاتی، جلسه توجیهی ویژه مسئولان ستادها برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات هرمزگان با تاکید بر اینکه تبلیغات کاندیداها باید در مسیر قانونی و طبق ضوابط باشد، گفت: تمام فعالیت‌های تبلیغاتی ستادها به ویژه در بستر فضای مجازی توسط پلیس فتا و هیأت‌های اجرایی و نظارت، رصد و پایش می‌شود.

وی از آمادگی کامل استان برای برگزاری انتخابات خبر داد و تصریح کرد: تعرفه‌های انتخابات نیز تأمین شده و به شهرستان‌ها و بخش‌ها ارسال خواهد شد.

گفتنی است چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیرماه برگزار می‌شود و ۶ نامزد ریاست جمهوری تا ساعت ۸ صبح روز هفتم تیرماه می‌توانند تبلیغات خود را انجام دهند.

کد خبر 6137474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha