۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۳۴

شهردار آبعلی خبر داد؛

ارائه درخواست اجرای ممیزی املاک در آبعلی

ارائه درخواست اجرای ممیزی املاک در آبعلی

دماوند- شهردار آبعلی با اشاره به اینکه عزممان برای رفع مشکلات منطقه جزم است گفت: برای اجرای ممیزی املاک در آبعلی توسط درخواست ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش میرزایی عصر شنبه در نشست هیئت‌رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تهران که به میزبانی شهرداری آبعلی و با حضور محمد صائبی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران و اعضای شورا در سالن اجتماعات شهرداری آبعلی برگزار شد، حضور خبرنگاران و اهالی رسانه را در پیشبرد اهداف مدیریت شهری مؤثر و راهگشا دانست و اظهار کرد: از زمان شروع خدمتم در این منطقه ۱۵ روز می‌گذرد و عزممان جزم است که مشکلات و موانع منطقه را در حد امکان رفع کنیم.

میرزایی با بیان اینکه آبعلی در شمال شرق استان تهران در مسیر ترانزیتی شاهراه دو کلانشهر استان تهران و مازندران قرار دارد و روزانه شاهد تردد بخش عظیمی از مسافران در این مسیر هستیم گفت: آبعلی با چهار هزار نفر جمعیت دارای جمعیت شناور بوده که میزان آن در زمستان و تابستان متغیر است.

شهردار آبعلی با اشاره به اینکه این منطقه از پتانسیل‌های خوب ورزشی مثل اسکی برخوردار بوده و متأسفانه پیست اسکی آبعلی از لحاظ امکانات مستهلک است عنوان کرد: ورزشکاران در شب‌های زمستان در این منطقه اتراق می‌کنند.

وی یکی از معضلات این منطقه را عدم پلاک گذاری منازل دانست و بیان کرد: در مدت زمان کوتاهی که به عنوان خدمتگزار مردم در این منطقه منصوب شده ام، مشکلات مردم را به واسطه ملاقات‌ها و نشست‌های چهره به چهره با شهروندان احصا کرده و کار در حوزه فضای سبز شهر را آغاز کرده ام.

میرزایی از ارائه درخواست ممیزی املاک شهر آبعلی نیز خبر داد و گفت: در این منطقه شهرک‌های خوبی مثل «هزار دشت» و «برق شهر» وجود دارد و در نظر داریم اقدامات مؤثری را در این حوزه اجرایی کنیم.

کد خبر 6137489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha