۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۱۰

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی:

چهار سارق محتویات و قطعات خودرو در تبریز دستگیر شدند

چهار سارق محتویات و قطعات خودرو در تبریز دستگیر شدند

تبریز-فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیر اعضای باند چهار نفره سارقان محتویات و قطعات خودرو با ۳۴ فقره سرقت در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی محمدی در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و اموال داخل خودروهای سواری و به خصوص خودروهای پژو ۲۰۶ در تبریز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در نتیجه بررسی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد سارقان در ساعات پایانی شب با پرسه زنی در خیابان‌ها و کوچه‌های فرعی و محلات خلوت سطح شهر با شگرد خاصی اقدام به سرقت محتویات داخل خودروهای سواری به ویژه خودروهای پژو ۲۰۶ می‌کنند.

وی اعلام کرد: سرانجام با تلاش شبانه روزی کارآگاهان و اقدامات هوشمندانه پلیس، یک نفر در این ارتباط شناسایی و پس از اخذ مجوز از مرجع قضائی در یک عملیات منسجم در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

محمدی اظهار کرد: متهم که در مواجهه با ادله و مستندات پلیس، چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت، در تحقیقات انجام شده کارآگاهان پلیس آگاهی ضمن اعتراف به ۳۴ فقره سرقت در شهر تبریز دیگر همدستان خود را نیز معرفی کرد که ۲ سارق و یک مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و جهت روشن شدن زوایای پنهان جرم، متهمان تحت بازجویی‌های تخصصی کارآگاهان قرار گرفتند.

وی با بیان این‌که ارزش اموال مسروقه سه میلیارد ریال برآورد شده است، به شهروندان توصیه کرد: با نصب تجهیزات ایمنی به خصوص دوربین‌های مدار بسته و نظارت مستمر بر اماکن، از سرقت اموال جلوگیری کنند.

کد خبر 6137495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha