۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۰۳

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

اجرای پویش «نذر قربانی» در زنجان آغاز شد

اجرای پویش «نذر قربانی» در زنجان آغاز شد

زنجان-مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در آستانه عید سعید قربان و در راستای مردمی کردن حمایت‌ها در این عید سعید، با راه‌اندازی پویش نذر قربانی به دنبال جمع آوری کمک برای نیازمندان هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله صالحی گفت: همزمان با عید سعید قربان، پویش نذر قربانی با هدف جمع‌آوری نذورات مردمی و توزیع آن بین مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند در سطح استان اجراء می‌شود.

وی با اشاره به ادای نذر نیابتی قربانی، افزود: مردم نوعدوست استان می‌توانند با واریز کمک‌های نقدی در قالب نذر قربانی، از امکان ادای نذر خود به صورت مشارکتی با سایر خیرین بهره‌مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان زنجان به روش مشارکت در این طرح خداپسندانه اشاره کرد و گفت: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان، آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم نیکوکار استان به‌صورت حضوری و یا با استفاده از کد دستوری #*۸۸۷۷*۱ و شماره کارت ۰۴۲۰-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ در طرح نذر قربانی مشارکت کنند.

صالحی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده در قالب این پویش خیرخواهانه، برای مشارکت هر چه بیشتر خیران هم تصریح کرد: خیران زنجانی هم می‌توانند با هر میزان از توانایی، در این پویش مشارکت کرده و سهمی در اجرای این پویش و خدمت رسانی به خانواده‌های تحت حمایت داشته باشند.

وی از آمادگی کمیته امداد استان زنجان برای جمع آوری نذورات قربانی خبر داد و گفت: نذورات خیران نیک اندیش بین مددجویان تحت حمایت با اولویت فرزندان ایتام، بیماران صعب العلاج، سالمندان و زنان سرپرست خانوار توزیع می‌شود.

گفتنی است؛ در حال حاضر ۴۸ هزار مددجو در قالب گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند.

کد خبر 6137511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha