۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۳۱

فرماندار بیجار خبر داد؛

آبرسانی به روستای«گل‌تپه طغامین» برای خدمت‌رسانی به مناطق محروم

آبرسانی به روستای«گل‌تپه طغامین» برای خدمت‌رسانی به مناطق محروم

بیجار- فرماندار بیجار گفت: در راستای خدمت‌رسانی به مناطق محروم و روستاهای کم برخوردار پروژه آبرسانی به روستای «گل‌تپه طغامین» در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان عصر شنبه در جریان بازدید از پروژه آبرسانی به روستای گل تپه طغامین اظهار کرد: در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم و روستاهای کم برخوردار پروژه آبرسانی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت مردمی شهید جمهور خدمت‌رسانی به مناطق محروم بوده است پروژه‌های عمرانی و آبرسانی در این مناطق به شکل ویژه در دستور کار و بررسی قرار دارد.

محبیان عنوان کرد: این پروژه آبرسانی با مشارکت دولت و بخش خصوصی و به طور ویژه شرکت کیمیا معادن سپاهان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: این پروژه یکی از اقداماتی است که به صورت جهادی و با همت و ابتکار اداره آب و فاضلاب شهرستان بیجار و شرکت کیمیا معادن سپاهان و با مساعدت‌های فرمانداری شهرستان بیجار صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: این پروژه در روستای گل تپه طغامین به صورت میان مدت مشکلات آب شرب روستا را حل می‌کند و برای بلند مدت برای این روستا و روستاهای اطراف برنامه‌هایی پیش بینی شده است که بعد از تخصیص اعتبار به اطلاع عموم خواهد رسید.

فرماندار بیجار خاطر نشان کرد: گل تپه طغامین از روستاهای پرجمعیت است و در حوزه طرح هادی نیز نیاز به کار دارد تا بخشی از بار مشکلات اهالی این روستا کاسته شود.

محبیان یادآور شد: امیدواریم بتوانیم این خدمات را به تمام روستاهای این مناطق که با توجه به ظرفیت‌های فراوان کم برخوردار هستند، ارائه کنیم.

کد خبر 6137525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha