۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۴۳

فرماندار ویژه شهرستان میناب:

حضور گسترده مردم در انتخابات تقویت اقتدار و امنیت ملی کشور است

حضور گسترده مردم در انتخابات تقویت اقتدار و امنیت ملی کشور است

بندرعباس - سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه میناب گفت: حضور گسترده مردم موجب یاس و ناامیدی دشمن و تقویت اقتدار و امنیت ملی کشور خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رادمهر شنبه شب در نشست هیأت اجرایی انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان میناب اظهار کرد: هیأت اجرایی، وظایف سنگینی برعهده دارد که باید با رعایت اصل بی طرفی و رعایت مُر قانون این وظیفه را به نحو احسن به سرانجام برساند.

وی با تاکید بر اینکه ما امانتدار نظام هستیم و امانتدار جریان سیاسی خاصی نیستیم افزود: هیأت اجرایی با دقت و هوشیاری و به دور از هر گونه دخالتی کار خودش را بر اساس قانون پیگیری و انجام دهد.

فرماندار ویژه میناب یادآور شد: مأموریت ما بر گزاری سالم انتخابات با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است.

رادمهر بر ضرورت تلاش برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در شهرستان تاکید کرد و گفت: وظیفه ما رعایت قانون، رعایت اصل بی طرفی، توجه به مر قانون و فراهم کردن زمینه برای جلب مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است و باید به آن عمل کنیم.

وی از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد و افزود: حضور گسترده مردم موجب یاس و ناامیدی دشمن و تقویت اقتدار و امنیت ملی کشور خواهد شد از این رو از مردم دعوت می‌کنلم این بار نیز با حضور پر رنگ خود در پای صندوق‌های رأی پاسخ دندان شکنی به دشمنان نظام و انقلاب بدهند.

وی یادآور شد: رعایت نظم و انضباط در ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان به دقت باید رعایت شود و همه مسئولان موظفند که نظم و انضباط را در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان میناب، با اشاره به موادی از قانون انتخابات خاطرنشان‌کرد: همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به در اختیار قرار دادن امکانات خود اعم از نیروی انسانی و سایر تجهیزات جهت برگزاری انتخابات هستند.

وی تصریح کرد: برای پشتیبانی از انتخابات می‌بایست از تمامی ظرفیت‌های شهرستان به خوبی استفاده شود و همه امکانات دستگاه‌ها باید در اختیار ستاد انتخابات قرار گیرد و هر دستگاهی کوتاهی کند بر اساس ماده ۲۱ قانون انتخابات مورد برخورد قانونی خواهد گرفت و با هیچ احدی نیز در این خصوص تعارف نداریم.

کد خبر 6137530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha