۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۱۲

رییس ستاد انتخابات خوزستان:

اطلاع رسانی لازم به مردم در خصوص رأی‌گیری انتخابات انجام شود

اطلاع رسانی لازم به مردم در خصوص رأی‌گیری انتخابات انجام شود

اهواز- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: با توجه به اینکه رأی‌گیری از طریق شناسنامه و کارت ملی انجام می‌شود باید اطلاع رسانی لازم به مردم انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله افرازه شهاوند عصر امروز شنبه در نشست وبیناری ستاد انتخابات با فرمانداران خوزستان بیان کرد: هماهنگی و تدابیری که در انتخابات مجلس وجود داشته است باید در انتخابات ریاست جمهوری تقویت شود.

وی ضمن قدردانی از زحمات دست‌اندرکاران انتخابات مجلس در حوزه نظارت، بازرسی، پشتیبانی، فناوری اطلاعات و امنیت اظهار کرد: انتخابات مجلس در کمال همدلی و هماهنگی حوزه اجرا و نظارت برگزار شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان بر ضرورت رعایت اصول چهارگانه انتخابات تاکید کرد و گفت: سوگیری مجریان انتخابات از نامزدها مورد تاکید است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اجرای بی عیب و نقص انتخابات نیازمند قانونمندی و توجه به شرع است، تاکید کرد: فرمانداران آسیب‌شناسی درستی از انتخابات مجلس و شورای اسلامی داشته باشند تا در فرصت باقی مانده نسبت به رفع چالش‌ها و آسیب‌های پیش رو اقدام شود.

شهاوند در ادامه استفاده فرمانداران از تمام ظرفیت‌های قانونی شهرستان‌ها در حوزه پشتیبانی را ضروری دانست و گفت: افرادی که در انتخابات قبلی ناکارآمد بوده و دچار تخلف در حوزه انتخابی شدند، حذف و به کار گرفته نشوند.

وی بیان کرد: فرمانداران و بخشداران باید ضمن بازرسی از شعبه‌ها، وسایل موردنیاز شامل سیستم سرمایشی، توزیع حداکثری تعرفه‌ها، پایداری برق شبکه، کامپیوتر، آب خنک و تلفن را تهیه کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: با توجه به اینکه رأی‌گیری از طریق شناسنامه و کارت ملی انجام می‌شود باید اطلاع رسانی لازم به مردم انجام شود تا در روز رأی‌گیری خللی در روند انتخابات ایجاد نشود. مسئولان ستادها در استان نهایی شده که باید به صورت رسمی اعلام شوند تا نکات امنیتی لازم به آنها گوشزد شود.

وی ابراز امیدواری کرد: به برکت خون شهید رئیسی، فردی با اخلاق، اصلح و خدا محور انتخاب شود که به فکر مردم باشد تا مشکلات را پیگیری و گره‌گشایی کند.

کد خبر 6137538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha