۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۰۲

آیت‌الله فاضل لنکرانی:

امانت ریاست جمهوری به اهل آن سپرده شود

امانت ریاست جمهوری به اهل آن سپرده شود

دامغان- عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انتخابات را رویداد مهم برای کشور دانست و گفت: امانت ریاست جمهوری به اهل آن سپرده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی شامگاه شنبه در آئین بزرگداشت سالگرد ارتحال حجت الاسلام محمد ترابی به میزبانی مسجد جامع این شهر با اشاره به در پیش رو بودن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بر حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی تاکید کرد.

وی اظهار داشت: هر فردی که از سوی ملت ایران انتخاب می‌شود تأثیر فراوانی در اداره و مدیریت جامعه دارد و این مسئولیت مهم و اساسی باید به اهل واقعی آن سپرده و واگذار شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: شخصیتی که برای ریاست جمهوری برگزیده و انتخاب می‌شود باید از احساس مسئولیت بالا در قبال رأی مردم برخوردار باشد.

فاضل لنکرانی با تاکید بر مراقبت کامل از انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای آن، بیان کرد: یکی از اهداف پلید دشمنان این است که ملت را از روحانیت جدا کنند و تلاش‌های فراوانی صورت گرفت تاکنون موفق نبود.

این استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر تقویت حوزه‌های علمیه و هدایت و سوق دادن جوانان به سمت کسب علوم حوزوی اظهار داشت: دشمن می کوشد حوزه‌های علمیه ما خالی شود و برای نقش بر آب شدن این حیله دشمن باید زمینه حضور جوانان علاقمند به کسب علوم حوزوی را در حوزه‌های علمیه فراهم کنیم.

کد خبر 6137549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha