۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۰:۲۱

ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در مازندران افتتاح شد

ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در مازندران افتتاح شد

ساری- ستاد سعید جلیلی داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ساری گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ترابی نسب مسئول ستادهای مردمی سعید جلیلی در استان مازندران شنبه شب در مراسم افتتاح ستاد با تاکید بر رعایت و حفظ اخلاق مداری و احترام به سایر رقبا، از تحویل احکام مسئولیت مسئوولان شهرستان‌ها و افتتاح ستادها در آن شهرها خبر داد.

وی در ادامه از مسئولان ستادها در شهرستان‌ها درخواست کرد که حتماً از سایر ستادهای دیگر رقبای انتخاباتی سرکشی و ادای احترام را سرلوحه کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام محمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس با اعلام اینکه نیروهای انقلاب اسلامی نباید تخریب شوند، افزود: هر فردی ضعف و قوت‌هایی دارد، حتی سایر رقبا مثل آقای پزشکیان که در حال حاضر چهره‌های مختلفی از وی حمایت کردند نباید مورد تخریب قرار گیرد.

حجت الاسلام نبویان درباره برخی مسائل مطرح شده حاشیه نیروهای انقلابی مبنی بر ادامه رقابت یا انصراف به نفع دیگری، گفت: فرض کنید که بقیه نفرات به نفع یک فرد دیگر کنار بروند همین خودش ایجاد دو قطبی است.

وی در ادامه در ارتباط با انصراف جلیلی به نفع دیگر کاندیدای ریاست جمهوری، گفت: این موضوع کذب محض است و ایشان تا آخر باقی می‌ماند و این موضوع دروغ است.

کد خبر 6137570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha