۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱:۱۵

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

تکمیل چهارخطه ازنا - شازند لَنگ اعتبار

تکمیل چهارخطه ازنا - شازند لَنگ اعتبار

خرم‌آباد - مدیرکل راه و شهرسازی لرستان تأکید کرد: برای تکمیل پروژه راه‌سازی ازنا - شازند نیازمند تخصیص اعتبارات لازم هستیم.

بهزاد شاکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت چهارخطه ازنا - شازند، اظهار داشت: این محور یکی از اصلی‌ترین محورهای مواصلاتی لرستان به شمار می‌آید.

وی عنوان کرد: طول این محور ۷۰ کیلومتر است، ۳۵ کیلومتر از آن در حوزه استحفاظی استان لرستان واقع شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه از مجموع ۳۵ کیلومتر یاد شده، ۲۵ کیلومتر افتتاح شده است، افزود: حدود ۹.۵ کیلومتر از پروژه باقی‌مانده است.

شاکرمی با تأکید بر اینکه از مجموع ۹.۵ کیلومتر باقی‌مانده، پنج کیلومتر آسفالت شده است، تصریح کرد: ۱۲۰ میلیارد تومان بابت این پنج کیلومتر به پیمانکار بدهکار هستیم.

وی ادامه داد: همچنین در کل مسیر ۱۵۰ میلیارد تومان به پیمانکار بدهی داریم.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به اینکه ۳۰۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است که این پروژه به اتمام برسد، بیان داشت: اگر مقداری تزریق مالی به پیمانکار انجام شود، شاید بتوانیم تا پایان مهرماه پروژه را تحویل بدهیم.

شاکرمی با اشاره به پیگیری برای اختصاص اعتبار این پروژه از سوی استاندار لرستان و همچنین راه و شهرسازی، گفت: این امر باید از طریق وزارت راه و شهرسازی پیگیری شود.

وی افزود: این محور در سنوات گذشته یکی از محورهای پرتلفات استان لرستان بوده است، با چهارخطه شدن بخشی از این پروژه خوشبختانه تلفات و فوتی‌های تصادفات در حوزه استان لرستان کم شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان، عنوان کرد: از ۳۵ کیلومتر حوزه استحفاظی استان مرکزی تقریباً ۱۰ کیلومتر انجام شده است.

شاکرمی با تأکید بر اینکه مسیر این پروژه در استان لرستان در قالب پنج قطعه در دستور کار قرار گرفته که چهار قطعه از آن تکمیل و اجرا شده است، بیان داشت: حداکثر چهار کیلومتر دیگر عملیات راه‌سازی در این پروژه داریم.

کد خبر 6137586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha