۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۷:۳۶

رییس جمعیت هلال‌احمر در پیام به همتایان خود در کشورهای مسلمان:

از تمام توان خود برای برائت از مشرکین استفاده کنید

از تمام توان خود برای برائت از مشرکین استفاده کنید

رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی‌به رؤسای جمعیت‌های ملی کشورهای مسلمان تاکید کرد: از تمام توان خود برای برائت از مشرکین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی استفاده کنید.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان در پیامی‌به رؤسای جمعیت‌های ملی کشورهای مسلمان با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی‌به حجاج بیت‌الله الحرام در برائت از مشرکین تاکید کرد: از تمام توان خود برای برائت از مشرکین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی استفاده کنید.

متن پیام پیرحسین کولیوند به شرح زیر است:

از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مایلم مراتب درود و احترام خود را به جنابعالی، کارکنان و داوطلبان محترم آن جمعیت ملی ابلاغ کنم.

به پیوست متن پیام حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) خطاب به حجاج بیت‌الله الحرام جهت استحضار ارسال می‌شود.

در این پیام، رهبر معظم انقلاب اسلامی‌با توجه به گستاخی رژیم صهیونیستی و فجایعی که در غزه رخ داده است اعلام نموده‌اند که امسال، مسئله برائت از مشرکین برجسته‌تر از گذشته است و باید فراتر از موسم و میقات حج، در کشورها و شهرهای مسلمان‌نشین همه‌جای جهان ادامه یابد و فراتر از حج‌گزاران، به آحاد مردم تسری یابد. این برائت از رژیم صهیونیست و حامیانش بخصوص دولت ایالات متّحده‌ی آمریکا باید در قول و عمل ملّت ها و دولت‌ها خود را نشان دهد و عرصه را بر جلّادان تنگ کند.

مقاومت پولادین فلسطین، و مردم صبور و مظلوم غزّه که شُکوه صبر و مقاومتشان، جهان را به تحسین و تکریم واداشته است، باید از همه‌جهت پشتیبانی شوند.

لذا، از آن جمعیت ملی مسلمان درخواست می‌شود بر اساس وظایف ذاتی خود، از تمام ظرفیت‌های موجود در برائت از مشرکین در کشورهای خود برای محکومیت جنایات فجیع رژیم اشغالگر و حامیانش در غزه استفاده کند.

بهترین‌ها را برای جنابعالی و همکارانتان در فعالیت‌های بشردوستانه آرزو دارم.

کد خبر 6137619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha