اخبار ضد و نقیض از «آتش بس تاکتیکی» در غزه

اخبار ضد و نقیض از «آتش بس تاکتیکی» در غزه

بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر آتش بس تاکتیکی در بخش‌هایی از غزه خشم وزیر تندروی رژیم صهیونیستی را برانگیخت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی ساعتی پیش اعلام کرد که فعالیت‌های نظامی خود را به صورت تاکتیکی از گذرگاه کرم ابو سالم تا خیابان صلاح الدین و شمال این منطقه از ساعت ۸ صبح تا ۷ عصر تعلیق خواهد کرد.

در بیانیه‌ای که ارتش در این خصوص صادر کرده، اعلام شده که درگیری‌ها در جنوب نوار غزه متوقف نخواهد شد و این درگیری‌ها ادامه خواهد داشت، ولی مسیر ورود کمک‌های انسان دوستانه به غزه باز خواهد بود!

بلافاصله پس از انتشار این خبر، ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نسبت به آن واکنش نشان داده و گفت که کسی که آتش بس تاکتیکی را در زمانی تصویب کرده که نظامیان اسرائیلی کشته می‌شوند، شرور و احمق است و نباید در سِمت خود باقی بماند.

وی ادامه داد که آتش بس تاکتیکی به شورای کابینه اعلام نشده و این موضوع با مصوبات کابینه در تعارض است.

بعد از هلاکت ۸ نظامی صهیونیست در رفح، واقع در جنوب غزه در کمین نیروهای گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس، انتقادات زیادی متوجه ارتش رژیم صهیونیستی شده است.

وبگاه صهیونیستی والاه در این رابطه می‌افزاید که احساس تلخی در میان افسران نیروی نیروهای ذخیره رژیم صهیونیستی ایجاد شده مبنی بر اینکه ماموریت‌های شکل گرفته در رفح هیچ هدف مشخصی ندارد و استراتژی عملیات رفح ناقص است و باید فورا تکمیل شود.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد: تردیدهای زیادی در خصوص اتفاقات پیش آمده برای این خودروی زرهی اسرائیل وجود دارد.

کد خبر 6138771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha