۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۳

خسروآبادی مطرح کرد؛

برق رسانی دائمی در طول مسیر آیینی جشن غدیر

برق رسانی دائمی در طول مسیر آیینی جشن غدیر

مسئول هماهنگی برق جشن ۱۰ کیلومتری غدیر با بیان اینکه این مسیر آئینی شده و هر ساله شاهد برپایی مراسم در آن هستیم گفت: تدارک دیده شده که در طول مسیر برق رسانی دائمی انجام شود.

محمد سجاد خسروآبادی مسئول هماهنگی برق جشن ۱۰ کیلومتری غدیر در گفت و گو با خبرنگار مهر درباره تأمین برق گفت: الحمدلله با تعامل بسیار خوبی که با شرکت برق سال گذشته داشتیم برای امسال وعده داده شد که نواقص برق سال گذشته مرتفع شود.

وی افزود: به دلیل اینکه این مسیر آئینی شده و هر ساله شاهد برپایی جشن و مراسم در آن هستیم تدارک دیده شده که در طول مسیر برق رسانی دائمی انجام شود تا در سال‌های آینده هم بتوان استفاده کرد.

خسروآبادی بیان داشت: امسال پشت هر ۴ موکب یک جعبه برق قرار دارد که شامل ۴ پریز است و موکب داران می‌توانند با وصل شدن به آن برق موکب خود را متصل کنند همچنین به هر موکب دار سیم سیار حدوداً ۵۰ متری تحویل داده می‌شود.

وی در خصوص برق رسانی استیج‌ها گفت: ۴ استیج اصلی در میدان امام حسین، میدان انقلاب، میدان فردوسی و میدان آزادی قرار دارد که از شبکه‌های تلویزیونی پوشش داده می‌شود و برای برق رسانی به استیج‌ها از واحد سیار شرکت برق استفاده می‌شود.

خسرو آبادی در خصوص برق رسانی به شهر بازی افزود: در طول مسیر بی آر تی حدوداً نزدیک ۲۵۰ موکب شهربازی برای کودکان تدارک دیده شده که از طریق داربست‌های موجود در طول مسیر برق به شهربازی‌ها رساند می‌شود.

مسئول هماهنگی برق جشن ۱۰ کیلومتری غدیر گفت: تمام برنامه‌ریزی‌ها انجام شده تا سه شنبه روز مراسم ۶ صبح تمامی برق رسانی انجام شود و موکب دارها موظفند از ساعت ۷ تا ۹ صبح موکب هایشان را دایر کنند.

وی ادامه داد: در طول مسیر ۱۴ محور برق وجود دارد که در هر محور (تقریباً هر ۱۰۰ موکب) یک مسئول برق به همراه تیم عملیاتی حضور دارند تا در صورت بروز مشکل ارزیابی و پشتیبانی شود.

خسروآبادی با اشاره به اینکه تیم عملیاتی و کارکنان شرکت برق بسیار زحمت می‌کشند گفت: به جهت اینکه مسیر جشن محور پر ترددی است تیم‌های عمیاتی شب‌ها مشغول انجام کار هستند و به همین دلیل زحمات آنها کمتر دیده نمی‌شود.

کد خبر 6138846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha