۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۶

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه:

۱۴ عنوان برنامه طی دهه امامت و ولایت در کرمانشاه برگزار می‌شود

۱۴ عنوان برنامه طی دهه امامت و ولایت در کرمانشاه برگزار می‌شود

کرمانشاه- رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: ۱۴ عنوان برنامه طی دهه امامت و ولایت سال جاری در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ایمان درخشی یکشنبه در مراسم اهتزاز بزرگترین پرچم غدیری کشور در کرمانشاه که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه، جمعی از مسئولان و مردم دین‌دار و ولایت‌مدار این شهر در پارک شیرین برگزار شد، اظهار کرد: اولین برنامه جشن‌های امامت و ولایت در این استان، اهتزاز بزرگترین پرچم غدیری کشور در کرمانشاه بود که با حضور مردم برگزار شد.

وی با اشاره به ارادت ویژه مردم این دیار به مولای متقیان امیرالمومنین علی (ع)، افزود: مردم کرمانشاه راه جوانمردی و پهلوانی‌شان که همیشه زبان‌زد عام و خاص بوده است را از امام علی (ع) آموخته‌اند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه اجرای برنامه‌های دهه امامت و ولایت در این شهر را با محوریت مساجد دانست و بیان کرد: شعار امسال جشن‌های این دهه «شهر مهمان علی است» خواهد بود.

درخشی به تشریح برنامه‌های دهه امامت و ولایت در کرمانشاه پرداخت و تصریح کرد: طی این ایام در مجموع ۱۴ عنوان برنامه برگزار می‌شود که ۲ برنامه آن مشترک با مجموعه استانداری و با موضوع اجتماعی است.

وی اضافه کرد: با همکاری بنیاد غدیر، هیأت‌های مذهبی و برخی از مساجد کرمانشاه محوریت برگزاری جشن‌های دهه امامت و ولایت در سال جاری مسجد محور خواهد بود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌ها دهه ولایت و امامت در کرمانشاه با رویکرد کودک و خانواده برگزار می‌شود و یک برنامه نیز مخصوص جامعه‌های هدف خاص مانند معلولین و جامعه ام‌اس به دلیل تقارن روز جهانی ام‌اس با برنامه‌های این ایام است که معاونت اجتماعی این سازمان برنامه‌های خاصی را برای این افراد در نظر گرفته‌اند.

درخشی خاطر نشان کرد: پایان بخش برنامه‌های دهه امامت و ولایت در کرمانشاه، پیاده‌روی بزرگ خانوادگی با حضور اقشار مختلف مردمی خواهد بود.

کد خبر 6138960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha