۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۹

به صورت مجازی؛

آزمون مسابقه بزرگ کتابخوانی استان بوشهر برگزار می‌شود

آزمون مسابقه بزرگ کتابخوانی استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر گفت: آزمون دومین مسابقه بزرگ کتابخوانی استان بوشهر به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر راهب صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آزمون دومین مسابقه بزرگ کتابخوانی استان بوشهر که با محوریت دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی اجرایی شده است، روز چهارشنبه ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۳ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: برای این آزمون ۲۰ سوال چهار گزینه‌ای در نظر گرفته شده، که افرادی که پیش از این در مسابقه ثبت نام کرده اند می‌توانند در بازه زمانی ساعت ۹ تا ۱۱ صبح روز ۳۰ خرداد ماه با وارد کردن کد ملی خود در این آزمون شرکت کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر افزود: دومین مسابقه بزرگ کتابخوانی استان بوشهر که با هدف شناخت آحاد جامعه پیرامون دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، شناسایی و تقویت حلقه‌های کتابخوانی موجود در استان و تقویت چرخه چاپ و نشر کتاب به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و مشارکت سایر دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان برنامه‌ریزی و اجرایی شده است، ثبت نام آن از ابتدای اسفند ماه ۱۴۰۲ آغاز و در ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۳ به اتمام رسید.

وی افزود: منابع این مسابقه کتاب‌های «موشک من» اثر گل بیگم ابراهیمی ویژه رده سنی ۷ تا ۱۰ سال، «شکار هیولا» نوشته محمد سرشار ویژه رده سنی ۱۱ تا ۱۶ سال و کتاب «عملیات احیا» اثر محمد حکم آبادی ویژه رده سنی ۱۷ سال به بالا می‌باشد.

راهب ادامه داد: برای این مسابقه بیش از ۴ هزار نفر از سراسر استان بوشهر ثبت نام کرده اند که به افراد برتر بیش از ۸۰ میلیون تومان جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

کد خبر 6138996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha