۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۶

معاون شهردار کرمانشاه خبر داد؛

تعیین ۱۰ جایگاه عرضه دام عید قربان در شهر کرمانشاه

تعیین ۱۰ جایگاه عرضه دام عید قربان در شهر کرمانشاه

کرمانشاه- معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از تعیین ۱۰ جایگاه عرضه دام عید قربان در مناطق هشت‌گانه شهر کرمانشاه خبر داد.

سجاد یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۱۰ جایگاه عرضه دام به منظور سهولت در خرید دام برای انجام فریضه عید قربان اختصاص مردم در شهر کرمانشاه اختصاص یافته است.

وی افزود: همزمان با اختصاص این جایگاه‌ها ۱۰ اکیپ تنظیف و نظافت در کنار جایگاه‌ها حضور دارند و به صورت متناوب عملیات تنظیف و گند زدایی در این جایگاه‌ها را انجام می‌دهند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به محل استقرار این جایگاه‌ها، تصریح کرد: جایگاه عرضه دام در منطقه یک در میدان گلریزان جنب پارک گلریزان، جایگاه منطقه ۲ انتهای بلوار دولت‌آباد میدان سردار سنجابی و خیابان ۵۶ متری علوم پزشکی جنب پارک کاج قرار دارد.

یزدانی ادامه داد: در منطقه سه انتهای خیابان ارتش جنب سیم ارتش و دومین جایگاه در این منطقه در تقاطع شهدا محل پنجشنبه بازار قرار دارد.

به گفته وی، جایگاه عرضه دام در منطقه پنج در میدان ظفر ابتدای خیابان تنگه کنشت و دومین جایگاه این منطقه در بلوار صیاد شیرازی قرار دارد.

یزدانی ادامه داد: جایگاه منطقه هفت در بلوار طاق‌بستان جنب ورزشگاه امام خمینی (ره) قرار دارد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: جایگاه منطقه چهار در پارک فراز مقابل ترمینال اسلام آبادغرب و جایگاه منطقه هشت در شهرک پردیس و در میدان فلسطین قرار دارد.

وی تاکید کرد: در تمامی جایگاه‌های عرضه دام به منظور رعایت نکات بهداشتی کارشناسان بهداشت و دامپزشکی نیز حضور دارند.

کد خبر 6139029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha