۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۰

امام جمعه ملبورن عنوان کرد؛

پیام«عید قربان» رد تمامی وابستگی‌های دنیوی در راستای کسب رضای خدا

پیام«عید قربان» رد تمامی وابستگی‌های دنیوی در راستای کسب رضای خدا

ولایت مهم‌ ترین اصول شریعت بوده و مـسلمانان در طول تاریخ همواره با همبستگی، اتحاد و قرار گرفتن زیر پرچم ولایت و امامت، مسیر پیروزی و سـعادت را پیموده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام اشفاق وحیدی نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در استرالیا و امام جمعه ملبورن به مناسبت آغاز دهه امامت و ولایت، روز عرفه و عید سعید قربان پیام صادر کرد.

در این پیام آمده است: عید قربان عید عبادت، بندگی و تسلیم محض نفس در برابر ایزد یکتا است که پیام اصلی آن رد کردن تمامی وابستگی‌های دنیوی در راستای کسب رضای خالق متعال است.

ولایت مهم‌ترین اصول شریعت بوده و مسلمانان در طول تاریخ همواره با همبستگی، اتحاد و قرار گرفتن زیر پرچم ولایت و امامت، مسیر پیروزی و سعادت را پیموده اند.

ملت‌های اسلامی برای مقاومت در برابر توطئه‌های تفرقه افکنانه دشمنان به سرکردگی آمریکا جهانخوار و مولود نامشروع آن رژیم صهیونیستی رساندن پیام عدالتخواهی و آزادگی به گوش جهانیان، نیازمند اتحاد و یکپارچگی است و روز عرفه و عید بزرگ قربان به عنوان نماد همدلی و برادری امت اسلامی، از مهمترین محورهای وحدت و انسجام مسلمانان است.بدون شک گرامیداشت این عید بزرگ در جهان اسلام از جمله در کنگره عظیم حج اهمیتی مضاعف دارد.

امام جمعه ملبورن تاکید کرد: تشریح مبانی فکری و نظری امامت و ولایت و در امتداد آن نظام مقدس ولایت فقیه امری ضروری به شمار می‌رود و عید بزرگ قربان و آغاز دهه امامت و ولایت فرصتی ارزشمند برای بیان نقش حیاتی اهل‌بیت (ع) و ولایت در جلوگیری از انحراف دین مبین اسلام است.

اینجانب فرارسیدن روز مقدس عرفه، عید سعید قربان عید همدلی، خشوع و بندگی و آغاز دهه امامت و ولایت را به تمامی مسلمانان جهان، پیروان اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه در پاکستان تبریک و تهنیت عرض می‌نمائیم.

کد خبر 6139057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha