۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۴

در دهه ولایت انجام می‌شود؛

برگزاری ویژه ‌برنامه‌ «مهمانی سادات» در فرهنگسرای بهمن

برگزاری ویژه ‌برنامه‌ «مهمانی سادات» در فرهنگسرای بهمن

ویژه ‌برنامه‌ «مهمانی سادات» طی روزهای دهه ولایت توسط مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۶ در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ویژه برنامه «مهمانی سادات» در قالب جشن و آئین تکریم سادات محلات جنوبی تهران، توسط مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۶ در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.

این ویژه برنامه به منظور آشنایی بیشتر نوجوانان با فرهنگ علوی، در دو بخش، آئین دیدار با خانواده معظم شهدا و برگزاری جشن مهمانی سادات صورت می‌گیرد.

در بخش اول این برنامه، شورای مشورتی حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» با هدف تکریم سادات، از ساعت ۱۵ تا ۱۶ سه شنبه ۲۹ خرداد به دیدار خانواده شهید سید رضی صفوی ابربکوه می‌روند.

این شهید والامقام، پنجم دی ۱۳۴۶، در اردبیل چشم به جهان گشود. پدرش میرعلی اکبر و مادرش، حافظه نام داشت. تا پایان سوم راهنمایی درس خواند و به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیست و دوم اسفند ۱۳۶۳، با سمت تیربارچی در شرق دجله عراق بر اثر اصابت ترکش خمپاره به ناحیه سر، شهید شد و پیکر مطهرش در گلزار بهشت زهرا (س) در تهران به خاک سپرده شد.

تجلیل از ۵ نوجوان سادات منطقه ۱۶ تهران، بخش دوم ویژه برنامه «جشن مهمانی سادات» است که از ساعت ۱۸ تا ۲۰ سه شنبه ۲۹ خرداد ماه در سالن مبارک فرهنگسرای بهمن برگزار خواهد شد.

در بخش دوم، با بهره‌مندی از ظرفیت نوجوانان فعال در حلقه «بچه‌های فرهنگسرا»، تیم اجرایی نوجوانان به طراحی جشن می‌پردازند. دعوت از سادات نوجوان منطقه ۱۶، فضاسازی محیطی محل اجرای جشن، تولید محتوا، طراحی و اجرای بخش‌های هنری و اجرای خلاقانه آداب تکریم از جمله اقداماتی است که توسط نوجوانان طراحی و اجرا می‌شود.

برنامه مورد اشاره در طول دهه ولایت از ۲۸ خرداد تا پنجم تیرماه مصادف با شب عید غدیر خم در تمامی فرهنگسراهای مناطق ۲۲ گانه شهر تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 6139062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha