۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۴۸

امام جمعه ریگان:

محیط زیست شهرستان ریگان کمبود نیرو دارد

محیط زیست شهرستان ریگان کمبود نیرو دارد

کرمان- امام جمعه ریگان گفت: اداره محیط زیست شهرستان ریگان حداقل به سه کارمند نیاز دارد اما درحال حاضر تنها یک نفر در این اداره مشغول به کار است.

حجت‌الاسلام عباسی در گفتگو با مهر، با اشاره به موقعیت زیست محیطی شهرستان ریگان، اظهار داشت: در این منطقه جنگل‌های مختلف، حیات وحش منحصر به فرد و گونه‌های مختلف حیوانات و پرندگان بومی وجود دارد.

حجت‌الاسلام عباسی افزود: وسعت شهرستان ریگان نیازمند نگاه ویژه مدیر کل محیط زیست استان کرمان به اداره این شهرستان است.

امام جمعه ریگان گفت: این شهرستان با چنین وسعت و ۲۰۷ آبادی ثبت شده، یک کارمند در اداره محیط زیست آن ارائه خدمت می‌کند.

حجت‌الاسلام عباسی تصریح کرد: باید به محیط زیست این منطقه توجه ویژه‌ای بشود تا بتوان از این محیط زیست ارزشمند حفاظت و حراست کرد.

وی افزود: به همین دلیل در خطبه‌های نماز جمعه این مهم را اعلام کردم و با شناختی که از مدیر کل محیط زیست استان کرمان دارم، امیدوارم در این زمینه ورود کرده و دست این عزیز را بگیرد که به تنهایی در اداره محیط زیست شهرستان خدمت می‌کند.

حجت‌الاسلام عباسی به وجود بادهایی با سرعت بالا در منطقه، تابستان خشک و طولانی و متوسط بارندگی پایین شهرستان ریگان اشاره کرد.

وی تعداد نیروی لازم جهت انجام مطلوب وظایف اداره محیط زیست شهرستان ریگان را سه نفر ارزیابی کرد.

امام جمعه ریگان اظهار داشت: تا چند ماه قبل دو نیرو در اداره محیط زیست ریگان خدمت می‌کردند اما تعدیل نیرو باعث شد تنها به یک نفر اکتفا کنند.

وی گفت: رئیس فعلی اداره محیط زیست شهرستان ریگان بسیار پر کار و پرمشغله است و نمی‌تواند کار سه نفر را به تنهایی انجام دهد.

حجت‌الاسلام عباسی تاکید کرد: وسعت بسیار زیاد شهرستان ریگان و تنوع حیات وحش این منطقه، رسیدگی امور را از توان یک نفر خارج ساخته و تنها راه، افزایش نیرو است.

امام جمعه ریگان، اداره محیط زیست این شهرستان به وسیله یک نیرو را بسیار ناباورانه توصیف کرد.

وی در پایان گفت: رئیس اداره محیط زیست ریگان مشکلات این حوزه را مطرح کرده و امیدوارم ورود بنده به عنوان امام جمعه به این مسأله نتیجه بخش باشد.

کد خبر 6139081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha