۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۲۷

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

همزمان با سراسر کشور پویش «چله خدمت» در گلستان اجرایی می شود

همزمان با سراسر کشور پویش «چله خدمت» در گلستان اجرایی می شود

گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: همزمان با سراسر کشور پویش «چله خدمت» در گلستان اجرایی می شود.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برپایی موج چله خدمت همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد و اظهار کرد: برپای چله خدمت نشان می‌دهد در جامعه انقلاب اسلامی خدمت به مردم هیچ گاه متوقف نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه هیچ حادثه‌ای نمی‌تواند در انقلاب اسلامی مانع خدمت رسانی به مردم شود، افزود: در دولت شهید آیت الله رئیسی خدمات بسیار ارزنده‌ای به مردم ایران اسلامی ارائه شد و دستاوردهای بسیار چشم گیری بر جای گذاشت که در همین راستا قرار شد تا چهلم این شهید و همراهانشان خدمات متعددی که انجام شده تکمیل و یا افتتاح شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: شهید آیت الله رئیسی در حوزه گفتمان خدمات ویژه ای ارائه دادند و در برخی از مواقع رکوردهای تاریخی ثبت کردند.

وی یادآور شد: در طول بعد از انقلاب اسلامی آیت الله رئیسی بیشترین سفر را به عنوان یک رئیس جمهور به ثبت رساندند و در این مدت کوتاه توانستند بزرگترین پروژه آب رسانی خاورمیانه را به سرانجام برسانند.

گرزین اظهار کرد: بهره برداری بزرگترین نیروگاه برق، پوشش رایگان بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال و آب رسانی به مناطق مختلف بخشی از اقدامات دولت سیزدهم است که همه اینها نیاز به انعکاس و گفتمان سازی دارد.

وی یادآور شد: دولت شهید آیت الله رئیسی با ایستادن روی مبانی مقاومت توانسته به پیروزی‌های بزرگی دست پیدا کند و اتفاقات مثبتی را برای مردم جامعه اسلامی ایران رقم بزند که بسیار مورد توجه است.

گرزین خاطرنشان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان به مناسبت بزرگداشت یاد و نام شهدای خدمت برنامه‌های متعدد و مختلفی همراه با مواکب‌های زیادی در سطح استان برگزار کرد.

کد خبر 6139105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha