۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۱

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

نورافشانی ویژه در مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر

نورافشانی ویژه در مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر

مسئول کمیته‌ نور افشانی عید غدیر از نورافشانی بسیار باشکوه و خاص در مهمانی ۱۰ کیلومتری خبر داد.

حسین مددی، مسئول کمیته‌ی نور افشانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: در مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر ۴ استیج اصلی وجود دارد که هرکدام موضوع‌های جداگانه‌ای دارند. یک استیج برای کودکان و نوجوانان است یک استیج دیگر مربوط به نمایش آئینی غدیر است که در میدان امام حسین قرار می‌گیرد.

وی افزود: در سراسر مسیر هم ۲۰ تا ۳۰ تا نقاط را برای نورافشانی مشخص کرده‌ایم که در چهارتا استیج اصلی نورافشانی ویژه انجام می‌دهیم که از بقیه نقاط ویژه‌تر و دارای جلوه‌های خاص است. و برنامه‌ریزی ما مبنی بر این است که این نورافشانی‌ها انجام شود و از آن جا که این نور افشانی‌ها برای خانواده‌ها و کودکان خیلی جذاب است تلاش ما این است که هرکدام از مردم عزیزمان که در این مهمانی شرکت می‌کنند و هرجایی از مسیر که قرار دارند برنامه‌ی نورافشانی را ببینند.

مسئول کمیته نور افشانی اظهار کرد: نور افشانی امسال با سال پیش تفاوت چندانی ندارد فقط برنامه‌ریزی آن منظم تر شده و نقاط جایابی‌شان دقیق‌تر شده است و فاصله‌ها فاصله‌های یکسانی هستند. ما بیشتر تمرکزمان برای نور افشانی امسال سر موقعیت زمان نورافشانی است که چه زمانی انجام شود و آن هنوز قطعی نشده و بحث‌هایی دارد صورت می‌گیرد.

مددی گفت: ما در این مهمانی مسیر فرعی که نورافشانی مسیر اصلی رو نبینند وجود ندارد کسی اگر در مسیر فرعی هم باشد باز هم نور افشانی مسیرهای اصلی را خواهد دید.

کد خبر 6139111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha